Târg de Florii

Stimați brașoveni,

Avem onoarea de a participa și de a vă invita să ne bucurăm împreună de Târgul de Florii.

Târgul are loc în Piața Sfatului, în data de 8 și 9 Aprilie (Sâmbătă și Duminică), între orele 9:30 – 21:00.

Vor fi prezenți 29 de producători locali autentici, cu o ofertă diversificată de produse, de la flori, fructe și legume proaspete, sucuri naturale, murături, dulceață, produse apicole, băuturi, turtă dulce, cozonaci tradiționali, până la obiecte de decor, cosmetice naturale, costume populare, bijuterii și sculpturi din lemn. 

Vă așteptăm cu drag în Piața Sfatului în weekend! Să-i susținem împreună pe cei care s-au ambiționat să rămână fideli tradițiilor românești, dar să-i și încurajăm să revină cu roadele muncii lor.

Participanții la târg respectă următoarele reguli cu ocazia Târgului de Florii: 

  1. Achită taxa de participare în valoare de 77,00 lei/zi ce include taxă pentru ocuparea domeniului public și taxă închiriere cort în dimineața zilei de 08.04.2023 la locația târgului. Taxa de participare pentru perioada 08-09 Aprilie 2023 este în valoare de 154,00 lei.
  2. Participanții la târg vor respecta programul de funcționare al târgului, respectiv: supravegherea și funcționarea standului: 930 – 2100. Pavilioanele vor fi deschise şi aprovizionate corespunzător la ora şi în ziua deschiderii oficiale a Târgului, respectiv în data de 08 aprilie 2023, de la ora 0930.
  3. Accesul în Piața Sfatului Brașov cu autoturisme este permis exclusiv în intervalul orar 07:00 – 09:00.
  4. Afişarea preţurilor produselor se va face în mod obligatoriu lizibil, în limba română şi în moneda naţională la loc vizibil.
  5. Participanții la târg răspund pentru conservarea corturilor asigurate de către organizator în starea lor avută la primirea în folosință. În cazul distrugerii cortului participantul va plăti integral valoarea acestuia sau costurile de reparații, după caz. Se interzice subînchirierea pavilionului .
  6. Producătorii și agenţii economici au obligaţia de a folosi numai pavilioanele  închiriate de la Serviciul Public Administrare Piețe Brașov pe care le preiau/ predau în baza unui proces verbal.
  7. Fiecare producător și agent economic va respecta toate normele în vigoare pentru activități comerciale, va suporta consecinţele nerespectării acestora și va deține toate avizele/acordurile necesare desfășurării activității.
  8. Participanții la târg vor avea în permanenţă o atitudine profesionistă, amiabilă şi politicoasă către clienți și organizatorii Târgului.
  9. Locurile ocupate de către participanți vor fi lăsate curate, deșeurile produse în timpul Târgului vor fi depuse la punctele speciale de colectare ale deșeurilor din incinta evenimentului. Participanții au obligația de a înlătura orice fel de murdărie produsă în urma desfășurării activității proprii de pe pavajul zonei pietonale. În caz contrar este obligat să suporte cheltuielile legate de curățarea suprafeței utilizate. 
  10. Participanții care nu respectă codul de conduită nu vor fi admiși la târguri desfășurate de către organizator timp de 2 ani, respectiv până la data de 01.05.2026 și vor fi introduși pe lista participanților excluși de la târgurile desfășurate de către organizator.
  11. Produsele pot fi oferite în mod exclusiv în ustensile de mâncat și de băut și în ambalaje biodegradabile sau compostabile. 

Pe pagina noastră de facebook vedeți în timp real noutăți. Detalii despre eveniment găsiți și aici.

Vă așteptăm cu drag!