NOUTATI

Anunț privind procedura de atribuire prin concurs de oferte a locurilor pentru comercializarea brazilor de Crăciun în data de 12.12.2024


Anunț privind procedura de atribuire prin concurs de oferte a locurilor pentru comercializarea brazilor de Crăciun în data de 12.12.2024

 

Serviciul Public Administrare  Piețe  Brașov în conformitate cu   H.C.L   265/2022 și H.C.L nr .428/2022 , anunță  organizarea  procedurii de atribuire prin concurs de oferte  cu plic închis  în vederea ocupării locurilor de vânzare  destinate comercializării de brazi de crăciun  în data de 12.12.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 10°°. 

1.PIAȚA DACIA

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 12.12.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 10°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  09.12.2024,ora 16°°.

            Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5,  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,   până  cel târziu la data de  12.12.2024 ora 9°° sau la casieria pieței Dacia  până la data de 11.12.2024 ora 16°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire in piața Dacia sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
2. Dacia 1 15 8,4 126,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 14.12.2024 – 24.12.2024.

           La cererea agentului economic perioada de ocupare va putea începe cu data de  12.12.2024.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu, pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul procedurii de atribuire  are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate, în functie de suprafața locului de vânzare adjudecat , respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10mp, 10 lei/zi  pentru o suprafață de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30 mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 14.12.2024 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE. 

2.PIAȚA TRACTORUL

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 12.12.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 10°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  09.12.2024,ora 16°°.

Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14,  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Balcescu nr 64,  până  cel târziu la data de  12.12.2024 ora 9°° sau la casieria pieței Tractorul  până la data de 11.12.2024 ora 16°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Tractorul sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Tractorul 1 15 7,6 114,00
2. Tractorul 1 10 7,6 76,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 14.12.2024 – 24.12.2024.

           La cererea agentului economic perioada de ocupare va putea începe cu data de  12.12.2024.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10 mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30 mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 14.12.2024 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

3.PIAȚA MIXTĂ  BARTOLOMEU

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 12.12.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 10°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  09.12.2024, ora 16°°.

Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5,   sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Balcescu nr. 64 până  cel târziu la data de  12.12.2024 ora 9°° sau la casieria pieței Bartolomeu  până la data de 11.12.2024 ora 16°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Bartolomeu  sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Bartolomeu 2 9 3 27,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 14.12.2024 – 24.12.2024.

           La cererea agentului economic perioada de ocupare va putea începe cu data de  12.12.2024.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10 mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30 mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 14.12.2024 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE. 

5.PIAȚA STAR

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 12.12.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 10°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  09.12.2024,ora 16°°.

Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr 64, sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Balcescu nr 64, până  cel târziu la data de  12.12.2024 ora 9°° sau la casieria pieței Star până la data de 11.12.2024 ora 16°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Star sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Star 3 18 3 54,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 14.12.2024 – 24.12.2024.

           La cererea agentului economic perioada de ocupare va putea începe cu data de  12.12.2024.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10 mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30 mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 14.12.2024– 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

Caietul de sarcini poate fi descărcat de aici.

Harta spațiilor poate fi descărcată de aici


 

    Anunț privind procedura de atribuire prin concurs de oferte a locurilor pentru comercializarea brazilor de Crăciun în data de 09.12.2024

    Anunț privind procedura de atribuire prin concurs de oferte a locurilor pentru comercializarea brazilor de Crăciun în data de 09.12.2024

 

Serviciul  Public Administrare  Piețe  Brașov în conformitate cu   H.C.L   265/2022 și H.C.L nr .428/2022 , anunță  organizarea  procedurii de atribuire prin concurs de oferte  cu plic închis  în vederea ocupării locurilor de vânzare  destinate comercializării de brazi de crăciun  în data de 09.12.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 10°°. 

1.PIAȚA DACIA

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 09.12.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 10°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  03.12.2024,ora 14°°.

            Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5,  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,   până  cel târziu la data de  09.12.2024 ora 9°° sau la casieria pieței Dacia  până la data de 06.12.2024 ora 16°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire in piața Dacia sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Dacia 5 20 8,4 168,00
2. Dacia 1 15 8,4 126,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 14.12.2024 – 24.12.2024.

           La cererea agentului economic perioada de ocupare va putea începe cu data de  10.12.2024.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu, pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul procedurii de atribuire  are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate, în functie de suprafața locului de vânzare adjudecat , respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10mp, 10 lei/zi  pentru o suprafață de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30 mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 14.12.2024 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

2.PIAȚA ASTRA 

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 09.12.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 10°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  03.12.2024,ora 14°°.

Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra  , strada Jupiter nr.1 ,  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Balcescu nr 64,  până  cel târziu la data de  09.12.2024 ora 9°° sau la casieria pieței Astra  până la data de 06.12.2024 ora 16°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Astra sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Astra 2 20 9,7 194,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 14.12.2024 – 24.12.2024.

           La cererea agentului economic perioada de ocupare va putea începe cu data de  10.12.2024.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10 mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30 mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 14.12.2024 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

3.PIAȚA TRACTORUL 

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 09.12.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 10°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  03.12.2024,ora 14°°.

Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14,  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Balcescu nr 64,  până  cel târziu la data de  09.12.2024 ora 9°° sau la casieria pieței Tractorul  până la data de 06.12.2024 ora 16°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Tractorul sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Tractorul 1 15 7,6 114,00
2. Tractorul 1 10 7,6 76,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 14.12.2024 – 24.12.2024.

           La cererea agentului economic perioada de ocupare va putea începe cu data de  10.12.2024.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10 mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30 mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 14.12.2024 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

4.PIAȚA MIXTĂ  BARTOLOMEU

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 09.12.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 10°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  03.12.2024,ora 14°°.

Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5,   sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Balcescu nr. 64 până  cel târziu la data de  09.12.2024 ora 9°° sau la casieria pieței Bartolomeu  până la data de 06.12.2024 ora 16°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Bartolomeu  sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Bartolomeu 2 9 3 27,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 14.12.2024 – 24.12.2024.

           La cererea agentului economic perioada de ocupare va putea începe cu data de  10.12.2024.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10 mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30 mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 14.12.2024 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

5.PIAȚA STAR

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 09.12.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 10°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  03.12.2024,ora 14°°.

Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr 64, sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Balcescu nr 64, până  cel târziu la data de  09.12.2024 ora 9°° sau la casieria pieței Star până la data de 06.12.2024 ora 16°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Star sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Star 3 18 3 54,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 14.12.2024 – 24.12.2024.

           La cererea agentului economic perioada de ocupare va putea începe cu data de  10.12.2024.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10 mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30 mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 14.12.2024– 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

Caietul de sarcini poate fi descărcat de aici.


 

Târg de Paște

Târg de Paște 2024

Cu prilejul sărbătorilor pascale,  Serviciul Public Administrare Piețe organizează Târg de Paște  în Piața Sfatului, în perioada 27.04.2024 12.05.2024.

Ne propunem că acest târg să ofere brașovenilor și turiștilor atât produse de artă meșteșugărească, produse ,,handmade” și produse alimentare. Conferim oportunitatea de a promova meșteșugurile locale, de a susține artizanii și producătorii locali și  de a cumpăra  cadouri și obiecte tradiționale , obiecte de artizanat, bijuterii, produse locale și precum  alte articole. În cadrul evenimentului vor exista, pentru creșterea atractivității și adresabilității, tronsoane destinate comercializării de produse proprii de către producătorii locali, după cum se va stipula în regulament.

Se acceptă participarea producătorilor, meșteșugarilor/ artizanilor  și creatorilor de produse ,,handmade” de pe raza județului Brașov, precum și a celor situați în afara acestei limite administrativ-teritoriale, pe tronson dedicat.

Perioada de desfășurare a târgului : 27 aprilie-12 mai 2024

  • Perioada de înscriere: 21 martie-1 aprilie 2024, ora 1550. Documentația de înscriere și ofertele se transmit prin curier sau se depun în plic închis, începând cu data de 21.03.2024 la sediul Serviciul Public Administrare Pieţe, str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj I, registratură până în data de 01.04.2024, ora 15:50.
  • Afișarea listei provizorii (anterior contestațiilor): 9 aprilie 2024, ora 1200 pe site-ul instituției accesând următorul link : https://pietepublice.ro/evenimente-si-targuri-producatori/
  • Termen limită pentru depunerea contestațiilor: 10 aprilie  2024, până la ora 1200, la adresa de email: evenimente@pietepublice.ro.
  • Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale: 11 aprilie  2024, ora 1600
  • Achitarea locurilor de vânzare până în data de 19 aprilie 2024 .
  • Aprovizionare și desfășurarea evenimentului:
  • Aprovizionarea (afluire marfă):  27 APRILIE-12 MAI  2024 între orele 0800 – 0900
  • Aprovizionare / (Defluire marfă) :  27 APRILIE-12 MAI  2024 între orele 2100 – 2200.
  • Desfășurarea evenimentului :
  • 27 aprilie-12 mai 2024 între orele 1200 – 2100

Documentele necesare se pot descărca dând click mai jos:

Regulamentul complet al targului se poate descărca de aici.

Amplasamanetul locurilor poate fi vazut aici.

Calendarul târgurilor în zonele centrale ale municipiului Brașov în anul 2024

Calendarul târgurilor în zonele centrale ale municipiului Brașov în anul 2024

Avem bucuria de a vă anunța calendarul târgurilor organizate de instituția noastră în zonele centrale ale municipiului Brașov în anul 2024.

Iată programul târgurilor pentru anul 2024, organizate în două locații distincte din municipiul Brașov:

În Piața Sfatului:

  • 29.04 -12.05.2024
  • 21.06 – 23.06.2024
  • 19.07 – 21.07.2024 (se ANULEAZA, din cauza indisponibilitatii amplasamentului (Piata Sfatului). Vom reveni cu anunt daca se va organiza un targ similar ulterior)
  • 23.08 – 25.08.2024 (se REPROGRAMEAZĂ în data de 27-29 septembrie, din cauza indisponibilitatii amplasamentului (Piata Sfatului).
  • 18.10 – 20.10.2024
  • 08.11 – 10.11.2024

Pe Aleea Parcului Titulescu:

  • 24.05 – 26.05.2024
  • 05.07 – 07.07.2024
  • 02.08 – 04.08.2024

Primul eveniment din calendar este Târgul de Paște, care va avea loc în Piața Sfatului în perioada 29 Aprilie 2024 – 12 Mai 2024. Celelalte târguri programate atât în Piața Sfatului, cât și pe Aleea Parcului Titulescu, sunt dedicate în special meșteșugarilor, artizanilor și creatorilor de artă, oferind o platformă pentru expunerea și vânzarea lucrărilor lor unice.

Facem cunoscut faptul că dorința noastră a fost de a deschide o cale și de a vă împărtăși cât mai din timp acest lucru din două motive: primul se referă la a încerca să vă asigurăm o descărcare comercială cât mai bună pentru munca dumneavoastră, în municipiul Brașov. Al doilea motiv este pentru a vă oferi, prin comunicarea din timp a informațiilor, o predictibilitate cât mai bună, astfel încât dumneavoastră, ținând cont de specificul activității, să puteți armoniza calendarul nostru cu cel al altor organizatori de evenimente.

Facem precizarea că fiecare dintre aceste târguri va avea propriul regulament și propria procedură de atribuire, pentru care o să depunem toate eforturile pentru a o finaliza din timp, din aceleași considerente de asigurare a predictibilității pentru dumneavoastră. Pentru a încerca împreună să determinăm o creștere calitativă a acestor evenimente și pentru a crea totodată un concept specific, vom începe cât de curând, în acord cu participanții potențiali, vizita în atelierele de lucru.

Acest lucru va fi făcut nu din simplul considerent al unui control, ci pentru a încerca să construim o bază de date, care ulterior, să facă obiectul unor activități de marketing susținute de instituția noastră.

Sperăm să avem plăcerea de a ne întâlni în cadrul acestor târguri cu cât mai mulți dintre dumneavoastră iar la sfârșitul lor să împărtășim atât noi din perspectiva organizatorilor cât și dumneavoastră experiențe cât mai frumoase

……………………………………………………………………………

Închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 28.02.2024

Închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 28.02.2024

Serviciul Public Administrare  Piețe  Brașov în conformitate cu   H.C.L   265/2022 și H.C.L nr .428/2022 , anunță  organizarea licitațiilor  publice prin concurs de oferte  cu plic închis  în vederea ocupării locurilor de vânzare  destinate agenților economici  în data de 28.02.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.

1.PIAȚA DACIA

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționeaz contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  19.02.2024,ora 13°°.

            Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Dacia  până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt următoarele:

-Tronson I  acoperit  – zona 1. : 248+C, 249, 250, 251;

-Tronson I  – zona 2 :  masa nr. 237;

-Tronson I  acoperit  – zona 2. : 272+C, 273;

-Tronson I zona 3  mesele nr .:  269, 270, 271, 277,  279, 280+C, 281, 285, 290, 291+C, 292, 293+C, 298;

– Tronson II – zona 1: masa nr. 13, 14, 18, 48, 49;

– Tronson II – zona 3 : masa 83, 84;

-Tronson II – Boxe flori : Boxa 1, Boxa 2.

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

2.PIAȚA ASTRA

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024, ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter  nr. 1 , sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Astra  până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt următoarele:

– Zona 2  masa nr.:  119;

– Zona 3 mesele nr.: 26, 27, 28.

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

 

3.PIAȚA  DE MIERCURI 

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024, ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului  nr. 9A,  , sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri  până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:

  • Modul suprafață 5,5  mp – nr. 7;
  • Modul suprafață 7 mp – nr. 9;
  • Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;
  • Modul suprafață 5,5 mp – nr. 57; 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

 

4.PIAȚA TRACTORUL

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024, ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14  , sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:

-Zona 1 mesele nr. :   95, 96, 102, 103;

-Zona 2 mesele nr. :   68, 138, 139;

-Zona 3 mesele nr. :  127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.

Perioada de ocupare este cuprinsă între  01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

5.PIAȚA MIXTĂ  BARTOLOMEU

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024,ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu  până la data de 27.02.2024ora 10°°.

            Subliniem faptul că, mesele oferite spre licitație se pot ocupa și  de agenții economici care comercializează produse industriale.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu  sunt următoarele:

-Zona 1 mesele  nr. : 9, 10, 15;

-Zona 2 mesele  nr. : 5, 6, 7,  11, 24, 25;

-Zona 3 mesele  nr. : 26, 36, 37, 38, 39.

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE. 

6.PIAȚA STAR

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024 ,ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt

următoarele:

-Hala Star   zona I mesele  nr. : 17, 18;

-Hala Star   zona 2 mesele  nr. : 19, 24, 25, 26,  29,  34, 35, 36 ;

-Platou Star zona 1 Flori  mesele  nr. : 1, 3,  4, 5, 6, 7, 8, 10, 11,  12;

-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele  nr. :  1, 2, 3, 4,  5, 6 , 7, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22, 23, 24;

-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele  nr. : 13, 14, 15, 16+C, 17, 18 .

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

Documentele necesare pot fi descărcate de aici:

Caietul de sarcini se poate descarca de aici.

Schitele pentru spatii se pot descarca de aici