ANUNȚ
- Informaţii generale privind autoritatea contractantă:
Serviciul Public Administrare Pieţe cu sediul în Brașov str. Nicolae Bălcescu nr. 64, cod fiscal 14836210 telefon 0268/419993, 0368/430161, e-mail: contact@pietepublice.ro, e-mail persoană de contact: blaj@pietepublice.ro , tudor@pietepublice.ro ,
anunţă organizarea următoarei licitații publice:
II.Informaţii generale privind obiectele închirierii:
- Se organizează licitație publică conform prevederilor O.U.G. 57/2019 și ale HCL nr. 428/09.06.2022 pentru închirierea unui număr de 11 spaţii comerciale aparținând domeniului public al Municipiului Brașov și date în administrarea Serviciului Public Administrare Pieţe destinate comercializării de produse alimentare ,agroalimentare și conexe din Piaţa Bartolomeu, Strada Ioan Bogdan nr 2, Brașov.
Licitaţia va avea loc la sediul Serviciului Public Administrare Pieţe din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj II, sală şedinţe, după următorul program:
-
în data de 06.06.2023, ora 10°° un nr. 11(unsprezece) spații comerciale:
- spațiul nr. 2 în suprafață de 12,51 mp
- spațiul nr. 3 în suprafață de 17,90 mp
- spațiul nr. 4 în suprafață de 18,00 mp
- spațiul nr. 5 în suprafață de 17,50 mp
- spațiul nr. 6 în suprafață de 23,67 mp
- spațiul nr. 7 în suprafață de 19,50 mp
- spațiul nr. 8 în suprafață de 17,00 mp
- spațiul nr. 9 în suprafață de 16,00 mp
- spațiul nr. 10 în suprafață de 14,50 mp
- spațiul nr. 11 în suprafață de 17,50 mp
- spațiul nr. 12 în suprafață de 17,96 mp
Documentația de atribuire se achiziționează contra cost la pretul de 100 lei/exemplar de la registratura Serviciului Public Administrare Pieţe sau se poate descărca gratuit online de pe site-ul Serviciului Public Administrare Pieţe – www.pietepublice.ro, începând cu data de 11.05.2023,orele 13°°.
Contravaloarea Garanției de participare la licitație este în valoare de 500 lei și se achită la casieriile tuturor pieţelor şi la casieria centrală de la sediul Serviciului Public Administrare Pieţe din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, începând cu data de 11.05.2023., orele 13°°.
În cazul în care există situații în care garanția este depusă la Serviciului Public Administrare Pieţe cu ocazia participării la alte proceduri organizate și desfășurate de către serviciul nostru , se va depune la dosar copie după chitanța inițială sau extrasul de cont cu sintagma ”conform cu originalul”.
Toate documentele menționate în cuprinsul Documentației de atribuire în vederea participării la licitaţie se vor depune în plicul exterior sigilat , într-un singur exemplar. Plicul exterior va conține un plic interior sigilat care trebuie să conțină în mod obligatoriu oferta financiară conform documentației de atribuire , repectiv prețul ofertei trebuie să fie cel puțin egal cu prețul minim de pornire al licitației, împreună cu celelalte documente. Plicul exterior sigilat se va depune la registratura Serviciului Public Administrare Pieţe, din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj I până cel târziu la data de 31.05.2023 ora 10°°.
Fiecare ofertant participant poate depune doar o singură ofertă/spațiu.