ANUNT LICTATIE PUBLICA IN VEDEREA INCHIRIERII DE SPATII COMERCIALE IN PIATA BARTOLOMEU ORGANIZATA IN DATA DE 8 AUGUST 2023

RAPORT COMISIE LICITATIE:

4102 – Raport comisie licitatie

ANUNȚ

 

I. Informaţii generale privind autoritatea contractantă:

Serviciul Public Administrare Pieţe  cu sediul în Brașov str. Nicolae Bălcescu nr. 64, cod fiscal 14836210  telefon 0268/419993, 0368/430161, e-mail: contact@pietepublice.ro, e-mail persoană de contact:  tudor@pietepublice.ro, anunţă organizarea următoarei licitații publice:

II. Informaţii generale privind obiectele închirierii:

Se organizează licitație publică conform prevederilor  O.U.G. 57/2019 și ale HCL nr. 428/09.06.2022  pentru închirierea unui număr de 11 spaţii comerciale aparținând domeniului public al Municipiului Brașov și date în administrarea Serviciului Public Administrare Pieţe destinate  comercializării  de produse alimentare ,agroalimentare și conexe din Piața Bartolomeu , Strada  Ioan Bogdan nr 2, Brașov.

Licitaţia va avea loc la sediul Serviciului Public Administrare Pieţe din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj II, sală şedinţe, în data de 08.08.2023, ora 10°° pentru  un nr. de 11(unsprezece) spații comerciale:

Documentația de atribuire se achiziționează contra cost la prețul de 100 lei/exemplar  de la registratura Serviciului Public Administrare Pieţe  sau  se poate descărca gratuit online de pe site-ul Serviciului Public Administrare Pieţe –  www.pietepublice.ro,  începând cu data de  17.07.2023, orele 13°°.

Contravaloarea  Garanției de participare la licitație este în valoare de 500 lei și se achită la casieriile tuturor pieţelor şi la casieria centrală de la sediul Serviciului Public Administrare Pieţe din str. Nicolae Bălcescu nr. 64,  începând cu data de 17.07.2023 , orele 13°°.

În cazul în care există situații în care garanția este depusă la Serviciului Public Administrare Pieţe cu ocazia participării la alte proceduri organizate și desfășurate de către serviciul nostru  , se va depune la dosar copie după  chitanța inițială sau extrasul de cont cu sintagma ”conform cu originalul”.

Toate documentele menționate în cuprinsul Documentației de atribuire în vederea participării la licitaţie se vor depune în plicul exterior sigilat , într-un singur exemplar. Plicul exterior va conține un plic interior sigilat care trebuie să conțină în mod obligatoriu  oferta financiară conform  documentației  de atribuire , repectiv prețul ofertei trebuie să fie cel puțin egal cu prețul minim de pornire al licitației, împreună cu celelalte documente. Plicul exterior sigilat se va depune  la registratura Serviciului  Public Administrare Pieţe, din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj I până cel târziu la data de  07.08.2023 ora 10°°.

Fiecare ofertant participant poate depune doar o singură ofertă/spațiu.