EVENIMENTE ȘI TÂRGURI PRODUCĂTORI

Lista finală pentru Târgul de Paște 2024

Găsiți mai jos listele finale (după contestații) ale participanților la Târgul de Paște 2024.


 

TÂRGUL DE JUNII BRAȘOVULUI – PIETRELE LUI SOLOMON

Avem plăcerea să vă invităm la evenimentul nostru special – Târgul de Junii Brașovului, care se va desfășura pe 12 mai 2024, în zona Pietrelor lui Solomon din Brașov.

Târgul se adresează comercianților din zona alimentației publice care vor servi preparate din carne la grătar și produse specifice, după cum este stipulat în regulamentul de mai jos.

Detalii pentru înscriere:

  • Data limită de înscriere: 22 aprilie 2024
  • Mai multe informații și formularul de înscriere pot fi găsite dând click pe linkurile de mai jos:

Regulamentul targului se poate descarca de aici

Planul topografic 1:200

Planul topografic 1:500


Lista provizorie pentru Târgul de Paște 2024

Găsiți mai jos listele preliminare (anterior contestațiilor) ale participanților la Târgul de Paște 2024. Menționăm că am extins numărul de locuri disponibile pentru meșteșugarii locali și producători.


Târg de Paște 2024

Cu prilejul sărbătorilor pascale,  Serviciul Public Administrare Piețe organizează Târg de Paște  în Piața Sfatului, în perioada 27.04.2024 12.05.2024.

Ne propunem că acest târg să ofere brașovenilor și turiștilor atât produse de artă meșteșugărească, produse ,,handmade” și produse alimentare. Conferim oportunitatea de a promova meșteșugurile locale, de a susține artizanii și producătorii locali și  de a cumpăra  cadouri și obiecte tradiționale , obiecte de artizanat, bijuterii, produse locale și precum  alte articole. În cadrul evenimentului vor exista, pentru creșterea atractivității și adresabilității, tronsoane destinate comercializării de produse proprii de către producătorii locali, după cum se va stipula în regulament.

Se acceptă participarea producătorilor, meșteșugarilor/ artizanilor  și creatorilor de produse ,,handmade” de pe raza județului Brașov, precum și a celor situați în afara acestei limite administrativ-teritoriale, pe tronson dedicat.

Perioada de desfășurare a târgului : 27 aprilie-12 mai 2024

  • Perioada de înscriere: 21 martie-1 aprilie 2024, ora 1550. Documentația de înscriere și ofertele se transmit prin curier sau se depun în plic închis, începând cu data de 21.03.2024 la sediul Serviciul Public Administrare Pieţe, str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj I, registratură până în data de 01.04.2024, ora 15:50.
  • Afișarea listei provizorii (anterior contestațiilor): 9 aprilie 2024, ora 1200 pe site-ul instituției accesând următorul link : https://pietepublice.ro/evenimente-si-targuri-producatori/
  • Termen limită pentru depunerea contestațiilor: 10 aprilie  2024, până la ora 1200, la adresa de email: evenimente@pietepublice.ro.
  • Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale: 11 aprilie  2024, ora 1600
  • Achitarea locurilor de vânzare până în data de 19 aprilie 2024 .
  • Aprovizionare și desfășurarea evenimentului:
  • Aprovizionarea (afluire marfă):  27 APRILIE-12 MAI  2024 între orele 0800 – 0900
  • Aprovizionare / (Defluire marfă) :  27 APRILIE-12 MAI  2024 între orele 2100 – 2200.
  • Desfășurarea evenimentului :
  • 27 aprilie-12 mai 2024 între orele 1200 – 2100

Documentele necesare se pot descărca dând click mai jos:

Regulamentul complet al targului se poate descărca de aici.

Amplasamanetul locurilor poate fi vazut aici.


Calendarul târgurilor în zonele centrale ale municipiului Brașov în anul 2024

Avem bucuria de a vă anunța calendarul târgurilor organizate de instituția noastră în zonele centrale ale municipiului Brașov în anul 2024.

Iată programul târgurilor pentru anul 2024, organizate în două locații distincte din municipiul Brașov:

În Piața Sfatului:

  • 27.04 -12.05.2024
  • 21.06 – 23.06.2024
  • 19.07 – 21.07.2024
  • 23.08 – 25.08.2024
  • 18.10 – 20.10.2024
  • 08.11 – 10.11.2024

Pe Aleea Parcului Titulescu:

  • 24.05 – 26.05.2024
  • 05.07 – 07.07.2024
  • 02.08 – 04.08.2024

Primul eveniment din calendar este Târgul de Paște, care va avea loc în Piața Sfatului în perioada 27 Aprilie 2024 – 12 Mai 2024. Celelalte târguri programate atât în Piața Sfatului, cât și pe Aleea Parcului Titulescu, sunt dedicate în special meșteșugarilor, artizanilor și creatorilor de artă, oferind o platformă pentru expunerea și vânzarea lucrărilor lor unice.

Facem cunoscut faptul că dorința noastră a fost de a deschide o cale și de a vă împărtăși cât mai din timp acest lucru din două motive: primul se referă la a încerca să vă asigurăm o descărcare comercială cât mai bună pentru munca dumneavoastră, în municipiul Brașov. Al doilea motiv este pentru a vă oferi, prin comunicarea din timp a informațiilor, o predictibilitate cât mai bună, astfel încât dumneavoastră, ținând cont de specificul activității, să puteți armoniza calendarul nostru cu cel al altor organizatori de evenimente.

Facem precizarea că fiecare dintre aceste târguri va avea propriul regulament și propria procedură de atribuire, pentru care o să depunem toate eforturile pentru a o finaliza din timp, din aceleași considerente de asigurare a predictibilității pentru dumneavoastră. Pentru a încerca împreună să determinăm o creștere calitativă a acestor evenimente și pentru a crea totodată un concept specific, vom începe cât de curând, în acord cu participanții potențiali, vizita în atelierele de lucru.

Acest lucru va fi făcut nu din simplul considerent al unui control, ci pentru a încerca să construim o bază de date, care ulterior, să facă obiectul unor activități de marketing susținute de instituția noastră.

Sperăm să avem plăcerea de a ne întâlni în cadrul acestor târguri cu cât mai mulți dintre dumneavoastră iar la sfârșitul lor să împărtășim atât noi din perspectiva organizatorilor cât și dumneavoastră experiențe cât mai frumoase.


Târgul de Flori

Serviciul Public Administrare Piețe Brașov este încântat să anunțe organizarea unui eveniment deosebit în Municipiul Brașov – Târgul de Flori. Acest târg, care va avea loc în perioada 7-9 martie 2024, aduce împreună producători, meșteșugari și artizani locali pentru a celebra sosirea primăverii și Ziua Internațională a Femeii.

Organizat în Aleea Parcului Titulescu, Târgul de flori va oferi oportunitatea de a explora și achiziționa o varietate bogată de produse, de la flori proaspete și aranjamente florale, bijuterii, până la obiecte de artizanat tradiționale românești. Participanții vor putea să se bucure de produse locale autentice, să descopere meșteșuguri tradiționale și să găsească cadouri unice.

Suntem încântați să aducem comunitatea brașoveană și turiștii împreună în cadrul acestui târg extraordinar, care marchează venirea primăverii și celebrează femeia, dar și creativitatea și talentul românesc. Este o oportunitate unică de a sprijini producătorii și artizanii români, precum și de a sărbători tradițiile noastre.

Târgul va avea loc conform următorului program:

  • 7 martie 2024: 10:30 – 19:00
  • 8-9 martie 2024: 09:00 – 19:00

Pentru mai multe informații despre înscriere și participare, vă rugăm să descărcați regulamentul evenimentului de aici. Acesta conține informații importante pentru participarea la eveniment.

Click aici pentru REGULAMENT.

……………………………………………………………………………………………………..
LISTA PROVIZORIE A PARTICIPANTILOR ADMISI LA TARGUL DE MARTISOR
LISTA DOCUMENTATIILOR DE INSCRIERE RESPINSE LA TARGUL DE MARTISOR
………………………………………………………………………………………………………
Anunț important: modificare calendar târg de Mărțișor!
Dragi participanți și expozanți,
Vă mulțumim pentru implicarea voastră în Târgul de Mărțișor și pentru feedback-ul vostru valoros. Dorim să vă informăm că, în urma numeroaselor solicitări primite din partea voastră, am decis să ajustăm calendarul evenimentului pentru a-l face mai accesibil pentru toți.
Noua dată a Târgului de Mărțișor este acum 26 februarie – 1 martie.

Brașovul se pregătește să sărbătorească venirea primăverii printr-un eveniment deosebit – Târgul Mărțișorului. Organizat pe Aleea Parcului Titulescu, în perioada 26 februarie – 1 martie 2024, acest târg este o ocazie specială de a celebra tradițiile românești și de a descoperi meșteșugurile locale.
Târgul Mărțișorului din Brașov își propune să ofere o gamă variată de produse și cadouri specifice sărbătorii noastre românești.
Pentru a face evenimentul și mai atractiv și diversificat, târgul găzduiește nu doar mărțișoare, ci și produse de artă manuală și meșteșugărească.
Pentru a participa la acest eveniment special, vă rugăm să urmați procedura de înscriere stabilită în regulament. În funcție de domeniul dumneavoastră de activitate, veți avea nevoie de documente specifice, cum ar fi certificatul de înregistrare fiscală, atestatul de producător agricol sau alte documente relevante.
Dorim să aducem la cunoștința tuturor celor interesați că valoarea taxelor municipale conform articolului 10 este următoarea:
Participanții sunt rugați să respecte regulamentul evenimentului.
Pentru detalii complete despre eveniment și pentru a consulta regulamentul, vă invităm să descărcați regulamentul evenimentului de aici. Acesta conține informații importante pentru participarea la eveniment.
Click aici pentru REGULAMENT.

Târgul “Dragobetele… Iubire de Tradiție Românească”

LISTA PARTICIPANTILOR ADMISI LA TARGUL DE DRAGOBETE

Dragi iubitori de tradiție românească și sărbători autentice, vă invităm cu drag să vă alăturați nouă în perioada 23-25 februarie 2024 la Târgul “Dragobetele… Iubire de Tradiție Românească”, organizat în Brașov, pe Aleea Parcului Titulescu.

Dragobetele este o sărbătoare cu rădăcini adânc înfipte în cultura românească, dedicată iubirii și apropierii primăverii. În acest târg, veți avea ocazia să descoperiți și să vă bucurați de produse tradiționale românești, cadouri specifice Dragobetelui, meșteșuguri locale, bijuterii, și multe alte articole de artă manuală și meșteșugărească.

Acest eveniment oferă producătorilor posibilitatea de a-și promova produsele și susține meșteșugarii și artizanii din zonă. Totul într-un cadru plin de tradiție și atmosferă festivă.

În caz de vreme nefavorabilă, târgul poate fi anulat cu trei zile înainte de începerea sa, fără plata taxelor. Participanții sunt rugați să respecte cu strictețe regulamentul evenimentului.

Dorim să aducem la cunoștința tuturor celor interesați că valoarea taxelor municipale conform articolului 10 este următoarea:

Vă rugăm să fiți atenți la aceste sume și să le luați în considerare atunci când participați la evenimentele respective. Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!

Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim și să sărbătorim împreună Dragobetele, iubirea și tradiția românească în inima Brașovului!

Pentru detalii complete despre eveniment și pentru a consulta regulamentul, vă invităm să descărcați regulamentul evenimentului de aici. Acesta conține informații importante pentru participarea la eveniment. Click aici pentru REGULAMENT.


 

Bună ziua,

SCHITA AMPLASARE LOCURI VANZARE TARG CRACIUN PIATA SFATULUI BRASOV 22.11.2023

 

În urma reconfigurării amenjărilor, vă comunicăm următoarele decizii care au fost luate de PMBv si Serviciul Public Administrare Piețe Brașov:

  1. suplimentarea locurilor pentru categoria A – Mestesugari la Târgul din Piața Sfatului – 12 căsuțe amenajate in dreptul Unicredit Bank

– 1 kw putere instalată

– predarea nu se poate face mai devreme de 29.11.2023 ora 10:00

– selecția se face in ordine ierarhică în urma punctajului obținut in concurs

– veti fi contactați în ordinea stabilită la paragraful anterior, telefonic, de către angajații desemnați ai Serviciului Public Administrare Piețe Brașov până Vineri – 24 Noiembrie 2023 inclusiv pentru a vă exprima opțiunea în ceea ce privește calitatea de participant la târg (precum și alegerea uneia dintre căsuțele disponibile în ordinea punctajului)

  1. suplimentarea locurilor pentru categoriile C și D la patinoar, în Piața Sf Ioan – 4 căsuțe
  • Putere instalată max 8 kw
  • perioada: 6 Decembrie 2023-7 Ianuarie 2024
  • cine este eligibil: participanții de la categoriile C si D care au participat deja la etapele I si II de selectie
  • Cum iti exprimi opțiunea de participare: prin trimiterea unui e-mail la evenimente@pietepublice.ro  cu subiectul: Căsuță la P-ța Sf Ioan,  cu textul “Subsemnatul…. in calitate de reprezentant legal al SC……, doresc sa particip la selecția pentru o căsuță amplasată in Piața Sf Ioan, in perioada 06.12.2023-07.01.2024, cu oferta financiară de …. lei” *până vineri, 24.11.2023 ora 07:00*.
  • ! Atenție: tariful minim de pornire pentru oferta financiară: 6.500,00 lei
  • selecția se face in funcție de: punctajul pentru noua oferta financiară (max 20 de puncte) + punctajul deja obținut in concurs la celelalte criterii
  1. suplimentarea locurilor pentru categoria E (foodtrucks) – 4 locuri
  • Putere instalată max 8 kw
  • perioada: 6 Decembrie 2023-7 Ianuarie 2024
  • eligibili: oricine se încadrează in prevederile Regulamentului
  • Cum iti exprimi opțiunea: depui un dosar complet conform Regulament pe adresa evenimente@pietepublice.ro cu subiectul: FoodTruck la piața sf Ioan *până luni, 27.11.2023, ora 12:00*
  • Tarif minim de pornire pentru oferta financiară: 4500,00 lei

……………………………………………………………………………………………………………………………..

Bună ziua,

 vă prezentăm lista finală cu participanții selectați la Târgul de Crăciun Brașov 2023, listă decisă în urma contestațiilor depuse și a analizei efectuate de comisia de contestații.

LISTA PARTICIPANTI ADMISI LA TARGUL DE CRACIUN 2023 IN URMA SOLUTIONARII CONTESTATIILOR

SCHITA AMPLASARE LOCURI VANZARE TARG CRACIUN PIATA SFATULUI 2023

În procesul verbal al comisiei găsiți rezoluțiile pentru fiecare contestație în parte, precum și câteva considerații importante pe care le reiau aici pentru o bună înțelegere a clasamentului final:

‘’Conform Regulament, criteriul unicitate pentru fiecare participant la selecție a fost evaluat de către comisia de evaluare în comparație cu dosarele celorlalți participanți de la aceeași categorie. Comisia de contestații nu are mandat sa reevalueze toate dosarele, prin urmare, nu a reevaluat criteriul unicitate la niciuna dintre contestatii, ci doar celelalte criterii.’’

În cazul în care un participant selectat se retrage sau nu respectă termenele de plată contractuale vor fi invitați să participe la târg următorii sub linie, conform categoriei din care fac parte, în ordine ierarhică.

Câștigătorii sunt invitați vineri, 17.11.2023, la orele 17:00, în sala de Consiliu a Primăriei Brașov la o întâlnire de organizare și stabilire a relațiilor contractuale (caz în care este de dorit prezența reprezentantului legal/împuternicit pentru semnarea contractului). Cei care nu pot ajunge vineri vor fi informați ulterior legat de ce s-a discutat (pe un grup de whatsapp dedicat) și vor fi invitați să semneze contractul săptămâna viitoare.

Îi felicităm pe câștigători, ne pare rău că nu am putut avea mai mult de 50 de căsuțe în Piața Sfatului (motivul fiind limitările spațiale și normele ISU).

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Lista expozanților la Târgul de Crăciun 2023
cat. A- Mestesugari

 

Nr. Crt. Participant inscris Criterii generale Criterii specifice Total Admis/ Respins
A.2 Procent financiar A2. Geografic A3. POS A4. Experiență similară 1. acceptare control + susținere atelier 2. tehnici folosite 3. unicitate
(20/15/10p) (da/nu ; 10p vs 0p) (10/8/6/4/2) (da/nu; 10p vs 0p) (20/10/5) (  maxim 20pct)
1 AHA Creative Design 10.71 20 10 8 10 20 16.33 95.05 Admis
2 Alghi Promotion 10.71 20 10 8 10 20 15.67 94.38 Admis
3 Nandra Laser Style 9.40 20 10 10 10 20 12.33 91.74 Admis
4 Arta Sarmei 9.29 20 10 2 10 20 20.00 91.29 Admis
5 Manufactura Zada 10.71 20 10 2 10 20 18.33 91.05 Admis
6 Lavanda Lola Beauty 12.03 20 10 8 10 20 9.33 89.36 Admis
7 PFA De la torre Teran Andreea 17.86 15 10 10 10 20 6.33 89.19 Admis
8 Handmade din piele 9.52 20 10 4 10 20 15.33 88.86 Admis
9 Calidano C&L 9.52 20 0 10 10 20 18.00 87.52 Admis
10 Dudanu Vasile PFA 20.00 0 10 10 10 20 14.67 84.67 Admis
11 Chic Decor 9.29 20 10 6 10 10 19.00 84.29 Admis
12 Sc Maria si Daniel Stanciu 9.88 20 10 0 5 20 18.00 82.88 Admis
13 Color Drops Mandala SRL & I.I. Branciu Irina Vasilica 9.52 20 10 2 10 20 11.33 82.86 Admis
14 Handmade Deea 11.79 20 10 4 10 10 16.00 81.79 Admis
15 PFA Gabos Nicoleta 12.08 20 10 8 10 10 9.33 79.42 Admis
16 Haraga Carmen PFA 10.60 20 10 10 10 10 8.67 79.26 Admis
17 Amalia Handmade 14.88 20 10 0 10 10 10.67 75.55 Admis
18 Ciocarlan Elena PFA 17.86 0 10 10 10 10 17.33 75.19 Respins
19 Lucica Artdesign 10.83 10 10 10 10 10 14.33 75.17 Respins
20 B Smart Fun Toys 11.90 20 10 2 10 10 9.00 72.90 Respins
21 Alfa Mood M.A 10.12 15 10 4 10 10 13.67 72.79 Respins
22 Handbags by Flo 14.02 15 0 0 10 20 13.67 72.69 Respins
23 Mirux Creativ 10.89 20 10 10 5 10 6.67 72.56 Respins
24 Any Laboratory 12.03 10 10 0 10 20 9.33 71.37 Respins
25 Alina SRL 11.90 10 10 10 10 10 9.33 71.24 Respins
26 Kronsim 14.29 20 10 4 10 5 5.67 68.95 Respins
27 Unique Sesam 18.04 0 10 10 10 10 8.33 66.37 Respins
28 Miloona N&A 9.52 20 10 0 10 5 9.33 63.86 Respins
29 Bertalan Levente PFA 9.52 10 10 8 10 10 6.00 63.52 Respins
30 Stoltons 16.67 0 10 4 10 5 16.67 62.33 Respins
31 Raza Ecuador 12.50 0 10 6 10 20 3.67 62.17 Respins
32 Hodor Andreea II 9.29 10 10 0 0 20 11.67 60.95 Respins
33 Mug 9.29 10 10 0 0 5 18.67 52.95 Respins
34 Asoc Empower Plus 10.18 0 0 0 10 10 14.67 44.85 Respins
35 Szabo Denes II 11.96 10 0 0 5 10 4.67 41.63 Respins
36 Eduard Industry 9.52 0 0 0 10 10 4.00 33.52 Respins

 

* Întrucât locurile disponibile de la categoria B -Producători din sfera produselor alimentare și agro-alimentare nu au fost ocupate, acestea au fost alocate conform regulamentului și în funcție de punctajul obținut, categoriei A -Meșteșugari. 

cat. B- Procatori din sfera de produse alimentare si agro-alimentare

Nr crt. Participant inscris Criterii generale (60p) Criterii specifice Total ADMIS /RESPINS
A.2 Financiar Calcul A2. Geografic A3. POS A4. Experiență similară Detinere Capacitate de productie Fara aditivi,coloranti,conservanti Unicitatea Produselor
(20/15/10p) (da/nu ; 10p vs 0p) (10/8/6/4/2) (da/nu; 10pct) (da/nu ; 10p vs 0p) 20 pct
1 Sam Joy Events 8.299 20 10 10 10 10 14.67 82.97 ADMIS
2 M.S Expert PR 7.9 20 10 10 10 10 12 79.9 ADMIS
3 Rod-Drag Comprod 10.01 15 10 10 10 10 14.67 79.68 ADMIS
4 Istrate Ioan 11.001 15 10 8 10 10 13.67 77.67 ADMIS
5 Prod Macelarie Kovacs 12.7 10 10 10 10 10 13.67 76.37 ADMIS
6 Mihai Florentina II 10.1 20 0 8 10 10 14.67 72.77 ADMIS
7 Fulop Gal Laszlo 9.789 10 10 10 10 10 12 71.79 ADMIS
8 Smag Din Tara Barsei 8.5 15 10 4 10 10 14 71.5 ADMIS
9 Antomat Smoker 8.5 20 10 0 10 10 12 70.5 ADMIS
10 Bunelu Factory 20 0 10 0 10 10 20 70 ADMIS
11 Rus Marilena PFA 7.99 15 10 2 10 10 12 66.99 ADMIS
12 Lazaroiu Valeriu 8 15 0 0 10 10 12 55 ADMIS
13 Miro Roxi 9 0 0 6 10 0 14.67 39.67 ADMIS
14 Corial Food 0 0 0 0 0 0 0 0 Descalificat (nu este producator)

 

* Întrucât locurile disponibile de la categoria B -Producători din sfera produselor alimentare și agro-alimentare nu au fost ocupate, acestea au fost alocate conform regulamentului și în funcție de punctajul obținut, categoriei A -Meșteșugari.

cat. C- Food & Drink

 

Nr Crt. Participant inscris Criterii specifice Total Admis/ Respins
A.1.2 Punctaj financiar A2. Geografic A3. POS A4. Experiență similară Productie proprie Sursa materie prima  Unicitate
(20/15/10p) (da/nu ; 10p vs 0p) (10/8/6/4/2) (da/nu; 10p vs 0p) 10 pct (da/nu; 20p vs 0p)
1 MovAlex Com 14.67 20 10 10 0 10.00 11.33 76.00 Admis
2 Cristianul Top Smart 17.65 20 10 10 0 10.00 8.33 75.98 Admis
3 Altius 6.79 20 10 2 10 10.00 14.67 73.46 Admis
4 Adi & Cos  Impex 18.35 20 10 10 0 10.00 4.67 73.02 Admis
5 Palincaria Transilvania 8.97 15 10 6 10 10.00 7.67 67.64 Admis
6 DC Smoke BBQ 9.12 20 10 2 0 10.00 14.67 65.78 Admis
7 Regal vin Comercial 20.00 0 10 6 10 10.00 9.67 65.67 Admis
8 Oltebras Com 13.03 20 10 2 0 10.00 9.67 64.70 Admis
9 Eldoro Com 18.82 0 10 6 10 10.00 9.67 64.49 Admis
10 Lory Fresh 9.71 20 10 2 0 10.00 12.33 64.04 Admis
11 CSS Drinks 8.26 20 10 0 0 10.00 15.67 63.93 Admis
12 Disolo Food 9.75 15 10 4 0 10.00 14.67 63.42 Admis
13 Corner Lunch & Coffe 11.76 20 10 4 0 10.00 7.33 63.10 Respins
14 Bloom Events 12.42 20 10 0 0 10.00 9.67 62.08 Respins
15 Cadastour 12.65 20 10 4 0 10.00 5.33 61.98 Respins
16 Cucina Verdi 9.42 20 10 2 0 10.00 10.33 61.76 Respins
17 BGE Concorde 8.83 20 10 8 0 10.00 4.67 61.50 Respins
18 Taramuri Dulci 10.66 20 10 4 0 10.00 6.67 61.33 Respins
19 Frenti Prod 10.03 20 10 10 0 0.00 10.67 60.70 Respins
20 Productie Nasa 8.83 10 10 0 10 10.00 9.67 58.49 Respins
21 Pablito M&C 6.54 20 10 2 0 10.00 9.67 58.21 Respins
22 GP Antique Pub 8.82 20 10 0 0 10.00 8.67 57.49 Respins
23 Wine from Transilvania 12.35 20 10 0 0 10.00 4.33 56.69 Respins
24 CBX Vinero 6.47 20 10 0 0 10.00 5.67 52.14 Respins
25 Taramuri Dulci 12.45 20 10 4 0 0.00 4.67 51.11 Respins
26 Mihai Florentina II 8.29 20 0 8 0 10.00 4.33 50.63 Respins
27 Darius and Alex Bifidus 8.18 20 10 8 0 0.00 4.33 50.51 Respins
28 Casa Roma 9.42 20 0 2 0 10.00 8.33 49.76 Respins
29 Antica Marinela PFA 7.65 0 0 0 10 10.00 20.00 47.65 Respins
30 II Rosu Mihaela 7.59 20 10 2 0 0.00 7.33 46.92 Respins
31 Sarbu Mihaela Pfa 7.65 15 10 4 0 0.00 8.33 44.98 Respins
32 Mihai Florentina II 6.94 20 0 8 0 6.67 3.33 44.94 Respins
33 Bogvan Family 9.36 0 10 2 0 10.00 10.00 41.36 Respins
34 Tody and Emy  Kron 8.59 20 10 0 0 0.00 2.00 40.59 Respins
35 Stan Florin Nicolae II 10.29 0 10 2 0 0.00 15.00 37.29 Respins
36 Laci Food 6.47 0 10 0 0 10.00 5.67 32.14 Respins
37 Mar Iudit Iuliana IF 7.06 10 0 0 0 0.00 6.67 23.73 Respins
38 Dulciuri cu RAVAS 7.65 0 0 0 0 0.00 10.00 17.65 Respins

 

 

cat. D- Comercianti

Nr. Crt. Participant inscris Criterii generale Criterii specifice Total Admis/Respins
A1. Punctaj financiar A2. Geografic A3. POS A4. Experiență similară Unicitatea produselor Sursa/provenienta produselor
(20/15/10p) (da/nu ; 10p vs 0p) (10/8/6/4/2) (da/nu; 20pct) 20 pct
1 Taramuri Dulci de Poveste 20.00 20 10 2 15.67 0 67.67 Admis
2 MovAlex Com 13.02 20 10 10 4.33 10 67.35 Admis
3 Rosu N Mihaela I.I 9.71 20 10 2 11.67 10 63.38 Admis
4 Taramuri Dulci de Poveste 19.60 20 10 2 11.67 0 63.27 Admis
5 Sio 14 Concept 9.00 15 10 0 11.67 10 55.67 Admis
6 Transilvanien Cadouri 12.33 10 10 6 14.67 0 52.99 Admis
7 Gift Center 13.22 10 10 10 9.67 0 52.89 Admis
8 Expo Unic Events 10.45 10 0 10 10.67 10 51.12 Admis
9 Limitlessworld Games 8.24 15 10 0 11.67 0 44.91 Respins
10 Auto Dunliv 7.76 0 0 10 20.00 0 37.76 Respins
11 Dulciuri cu Ravas 11.43 0 0 10 4.67 10 36.10 Respins
12 Trivda 0 0 0 0 0 0 0 Descalificat (dosar incomplet)

 

cat. E- Food Trucks- Piata Sf. Ioan

Nr. Crt. Participant inscris Criterii generale Criterii specifice Total Admis/ Respins
A.2 Procent financiar A.2 Pozitia geografica A3. POS A4. Experiență similară A.5 Unicitatea produselor A.6 Aspect food truck
(da/nu ; 10p vs 0p) (10/8/6/4/2) (da/nu; 20p vs 0p) (20/10/5)
1 Productie Macelaria Kovacs 20.00 10 10 10 10.00 20 80.00 Admis
2 Patiro Food 6.24 10 10 10 19.67 20 75.91 Admis
3 Carul cu Kurtos si Placinte 8.00 15 10 0 19.67 20 72.67 Admis
4 Stan Florin Nicolae II 12.00 0 10 2 19.67 15 58.67 Admis
5 Stre’s Hair 0 0 0 0 0 0 0 Descalificat (dosar incomplet)

 

*Întrucât locurile disponibile de la categoria B -Producători din sfera produselor alimentare și agro-alimentare nu au fost ocupate, acestea au fost alocate conform regulamentului și în funcție de punctajul obținut, categoriei A -Meșteșugari.

 

 

 

 

………………………………………………………………………..

LISTA PARTICIPANȚILOR ADMIȘI ÎN URMA SELECȚIEI LA TÂRGUL GENERAL DE PRODUCATORI ȘI MEȘTEȘUGARI -PIAȚA SFATULUI – PERIOADA 03 – 05 NOIEMBRIE 2023

Nr. crt. Denumire PARTICIPANȚI ADMIȘI Categorie
MEȘTEȘUGARI / ARTIZANI
1 Ivan Manuela Maria PFA A
2 Gabos Nicoleta PFA A
3 Nedeluț Iorga Alina II A
4 Neuvirt Ioan I.I. A
5 Dabranda SRL A
6 Bertalan  Levente PFA A
7 Handbags by Flo SRL A
8 Kronsim SRL A
9 SC M&I Autentic Production SRL A
10 Colquhoun Margareta II A
M.C Accomplish SRL A
11 Lucica Art Designe SRL A
12 Soare Liliana Cireșica PFA A
13 Personalise Rainbow A
14 Carmen Haraga PFA A
15 Handmade Pauli SRL A
16 Calidano SRL A
17 Dark Bru SRL A
18 Carmen Achirei PFA A
19 Nandra Laser Style SRL A
20 Handmade Din Piele SRL A
PRODUCĂTORI ATESTAȚI ÎN BAZA LEGII NR.145/2014
1 Antica Marinela PFA B
2 Gânfalean Elena Ramona B
3 Fulop Gal Laszlo B
4 Lazaroiu Valeriu B
5 Sebeni Comșa Mariana B
6 Stroie Andreea B
7 Istrate Ioan B1
8 Smag Din Tara Barsei Coop Agricola B1
FOOD& DRINK
1 Cristianul Top – Smart SRL C
2 Bunatatile Doinitei SRL C
3 Sorana Dolce Art SRL C
4 Rus Marilena PFA C
5 Poiana Fermecata SRL C
6 Palincaria Transilvania SRL C
7 Lory Fresh SRL C1
Legenda: A Meșteșugari / Artizani
B Producători legea nr.145/2014
B1 Food & Drink
C Prod Frigo
C1 Food & Drink Frigo

……………………………………………………………………………………………………………….

Înscrieri deschise pentru Târgul general de producători și meșteșugari din Piața Sfatului Brașov în perioada 03 – 05 NOIEMBRIE 2023

 

Dragi producători și meșteșugari/artizani /manufacturieri

Vă anunțăm că începând cu data de 26 OCTOMBRIE 2023, se deschid înscrierile pentru participarea la Târgul general de producători și meșteșugari din Piața Sfatului Brașov ce se va desfășura în perioada 03 – 05 NOIEMBRIE 2023

  1. Perioada de înscriere: începând cu 26 Octombrie 2023, iar termenul limită de înscriere și depunere a documentelor solicitate este data de 29 Octombrie 2023 la orele 2300, înscrierea făcându-se exclusiv on line la adresa de email: spadmpiete_brasov@yahoo.com
  2. Afișarea rezultatelor selecției: 31 Octombrie 2023, ora 1200 pe site-ul instituției accesând următorul link : https://pietepublice.ro/evenimente-si-targuri-producatori/
  3. Termen limită pentru depunerea contestațiilor: 31 Octombrie  2023, ora 2300, la adresa de email: spadmpiete_brasov@yahoo.com.
  4. Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale: 01 Noiembrie 2023
  5. Aprovizionare și desfășurarea evenimentului:
    • Aprovizionarea (afluire marfă): Zilele 03, 04 și 05 NOIEMBRIE 2023 între orele 0700 – 0830
    • Aprovizionare / Defluire(marfă) Zilele 03, 04 și 05 NOIEMBRIE 2023 între orele 2000 – 21306
    •  Desfășurarea evenimentului :
      • 03 – 04 NOIEMBRIE 2023 între orele 0900 – 2000.
      • 05 NOIEMBRIE 2023 între orele 0900 – 1930

 

Pentru a participa, vă invităm să descărcațI CERERE PARTICIPARE SI OFERTA FINANCIARA TARG PIATA SFATULUI ORGANIZAT IN PERIOADA 03_05 Noiembrie 2023 si REGULAMENT ORGANIZARE SI DESFASURARE TARG PRODUCATORI SI MESTESUGARI _ PIATA SFATULUI_03_05NOIEMBRIE 2023 să aflați toate informațiile necesare pentru a vă pregăti pentru acest eveniment deosebit.

Echipa noastră este nerăbdătoare să vă susțină în promovarea produselor dumneavoastră și să vă întâmpine cu căldură la Târgul general de producători și meșteșugari.

  • Pentru detalii complete despre procedura de înscriere, studiati cu atentie cererea și regulamentul târgului

Cu respect și anticipație,

Serviciul Public Administrare Piețe

…………………………………………………………………….

Regulament privind desfășurarea Târgului de Crăciun Brașov 2023

Pentru toți cei interesați de Târgul de Crăciun Brașov 2023, vă anunțăm că Regulamentul privind desfășurarea evenimentului este acum disponibil. Pentru a vă asigura că sunteți la curent cu toate detaliile și specificațiile târgului, vă rugăm să accesați linkul de mai jos:

🔗Click aici pentru Regulamentul Târgului de Crăciun Brașov 2023

Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră și vă așteptăm cu drag la Târgul de Crăciun! 🎄

 Calendar

  • 20 sept – 6 oct: înscriere etapa 1 prin completare formular de participare (https://forms.gle/4FsKfeNyvYARwzDS8) + depunere documente la adresa de e-mail evenimente@pietepublice.ro
  •  26 sept, ora 15:00: consultare publică cu privire la amenajarea Târgului de Crăciun (la Primărie și pe Zoom)
  •  7 oct – 13 oct: verificarea eligibilității administrative
  • 16 oct: afișarea listei participanților eligibili 2
  •  17 oct: afișarea Regulamentului cu condițiile de participare (costuri, criterii, punctaj, modalitate de atribuire a căsuței/spațiului în funcție de punctaj) și deschiderea etapei 2
  •  18 oct – 26 oct: inscriere etapa 2 – depunerea de către participanții eligibili a informațiilor și documentelor suplimentare solicitate prin Regulamentul de participare
  •  27 oct – 9 nov: evaluarea candidaturilor și întocmirea punctajului de către Comisia de Evaluare
  •  10 nov – afișarea listei cu participanții declarați admiși și începerea procedurii de semnare a contractelor
  •  10 nov – 13 nov: depunerea contestațiilor
  •  13 – 15 nov: analizarea contestațiilor de către Comisia de contestații
  •  16 nov: afișarea listei finale a participanților admiși la Târgul de Crăciun BV 2023
  • 16 – 20 nov: realizarea plăților. Atenție! Neplata la termen va atrage de la sine eliminarea.
  •  21 – 22 nov: atribuirea căsuțelor și întocmirea listei de permise de liberă trecere pentru autovehiculele cu care se va realiza aprovizionarea
  • 25 – 26 nov: predarea căsuțelor pe baza de proces verbal predare-primire
  •  26 nov (ora 22:00) – 28 nov (ora 08:00) – aprovizionarea (în perioadele temporale cu acces auto, respectiv 22:00-08:00) și aranjarea finală a produselor în căsuțe
  •  28 nov (ora 10:00) – controale ISU, DSV, DSP, etc – La acest moment toate căsuțele trebuie să fie complete dpdv al produselor, actelor, dotărilor pt prevenirea incendiilor, etc
  •  30 nov (ora 10:00) – deschiderea oficială a târgului + (ora 17:00) evenimentul de aprindere luminițe
  •  7 ianuarie (ora 20:00) – închiderea Târgului

Situația participanților acceptați în prima etapă de selecție pentru Târgul de Crăciun

Nr .Crt Nume firma/ acceptate in prima etapa de selectie Reprezentanti acceptati in prima etapa de selectie
1 ADI&COS IMPEX S.R.L SERBAN CONSTANTIN
2 AHA CREATIVE DESIGN S.R.L HARJEU ANDREEA
3 ALGHI PROMOTION S.R.L GHIZA ALEXANDRU IOAN
4 ALINA S.R.L HORDOBET NICOLAE CIPRIAN
5 ALPHA MOOD MA S.R.L VRABIE ANDREEA ELENA
6 AMALIA HANDMADE S.R.L NICALAU AMALIA LAURA
7 ANTICA MARINELA P.F.A ANTICA MARINELA
8 ANTOMAT SMOKER S.R.L CHIRIAC ADRIAN
9 ARMANU I CONSTANTIN P.F.A ARMANU CONSTANTIN
10 ARTA SARMEI S.R.L MARCULESCU RAZVAN DORU
11 ARTISS CORIUM S.R.L MOCANU MIHAELA
12 ARTMARQUE CIVIQO S.R.L BAMBARAC ALIN GHEORGHE
13 ATELIER ALYVLADEL S.R.L GRAMA VLAD IOAN
14 B.G.E CONCORDE S.R.L DANIEL EDIT
15 BEST ANDRANIGEL S.R.L ANDONIE DANIEAL
16 BLEGU CLAUDIA PETRUTA I.I BLEGU CLAUDIA PETRUTA
17 BLOOM EVENTS S.R.L CHIRU DRAGOS GHEORGHE
18 BRANCIU IRINA VASILICA I.I BRANCIU IRINA VASILICA
19 B-SMARTY FUN TOYS S.R.L CRACIUN ANDREEA MARIA
20 BUNELU FACTORY S.R.L BUCA ELENA
21 CADASTOUR S.R.L PETRE OANA
22 CALIDANO C&L S.R.L POSTOVAR CATALIN MARIAN
23 CBX VINERO S.R.L CIOBOTARU ANDREI MIHAITA
24 CHIC DECOR S.R.L CARLAN TODOR ANDREI
25 CIOCÎRLAN ELENA P.F.A CIOCÎRLAN ELENA
26 CORIAL FOOD S.R.L IVASCU STEFANUTA
27 CRISTIANUL TOP-SMART S.R.L SAPTELEI CRISTI
28 DABRANDA S.R.L BANGALA IONELA VASILICA
29 DARIUS&ALEX BIFIDUS S.R.L ROSU MIHAELA
30 DAROCZ EVA P.F.A DAROCZ EVA
31 DC SMOKED BRQ S.RL MOCANU CRENGUTA ELENA
32 DE LA TORRE TERAN ANDREEA P.F.A DE LA TORRE TERAN ANDREEA
33 DOMNUL LANGOS S.R.L PURENCIU DELIA RUXMINA
34 DUDANU M VASILE P.F.A DUDANU VASILE
35 DULCIURI CU RAVAS S.R.L REZMIVES LIVIA CODRUTA
36 ELDORO COM S.R.L LICA TEODOR
37 EXPO UNIC EVENTS S.R.L STANCIU MARIA FLORINA
38 FAUR IOAN P.F A FAUR IOAN
39 FLORIAN DANIEL IOAN I.I. FLORIAN DANIEL IOAN
40 FREE MEDIA S.R.L OPRITA FLORENTIN ADRIAN
41 FRENTI PROD S.R.L FRENTESCU PAUL
42 FULOP GAL LASZLO P.F.A FULOP GAL LASZLO
43 GABOS NICOLETA FELICIA P.F.A GABOS ALBERT
44 GHEORGHIU MIHAELA SORINA I.I. GHEORGHIU MIHAELA SORINA
45 HANDMADE DEEA S.R.L PATRUSEL ELENA NICOLETA
46 HANDMADEDINPIELE S.R.L GHITA ION
47 HARAGA A. CARMEN P.F.A HARAGA A. CARMEN
48 IMPERIAL RESORT S.R.L IORDACHE OLIVIAN
49 ISTRATE IOAN P.F.A ISTRATE IOAN
50 LAVANDA LOLA BEAUTY S.R.L SERPAR ANCA MIRELA
51 LORY FRESH S.R.L SZAKACS FRANCISC FLORIN
52 LUCICA ART DESIGN S.R.L BIBARCZA BUJOR LUCICA
53 M.S EXPERT P.R   S.R.L SEBENI COMSA MARIANA
54 MANUFACTURA MARIDAN S.R.L STANCIU CONSTANTIN DANIEL
55 MANUFACTURA ZADA S.R.L TUDOSE ALEXANDRA
56 MIHAI FLORENTINA I.I. MIHAI FLORENTINA
57 MIHAI TINUTA I.I. MIHAI TINUTA
58 MILOONA N&A S.R.L ORGHGIDAN NICOLAE
59 MIRO ROXY S.R.L ROXANA GUI
60 MIRUX-CREATIV S.R.L POSTOLACHE RUXANDRA GEORGIANA
61 MOCANU GABRIEL P.F.A MOCANU GABRIEL
62 MOVALEXCOM S.R.L MOTOASCA VALENTINA
63 OLEBRAS COM S.R.L POPA GHEORGHE CATALIN
64 ORICAND ORIUNDE S.R.L IONITA DARIUS ANDREI
65 PADUREA URBANA S.R.L PATRASCU ANDA MIOARA
66 PALINCARIA TRANSILVANIA S.R.L GUIMAN GRIGORAS
67 PATIRO FOOD S.R.L SZAKAL CRISTINA MARIA
68 PRODERAT S.R.L STROIE CLAUDIA
69 PRODUCTIE MACELARIA KOVACS S.R.L KOVACS MIHALY
70 HANDBAGS BY FLO S.R.L BALACEANU FLORENTIN
71 RAXYA PROJECT S.R.L APOSTOL VALENTIN ROBERT
72 RAZA ECUADOR S.R.L PERZ VEGA LOREDANA
73 REGAL VIN COMERCIAL S.R.L CARABA MIRONA GEORGIANA
74 SCHWARZ PUB SRL MÎTU STEFAN LAURENTIU
75 ROD DRAG ROMPROD S.R.L DRAGAN LAURENTIU GHEORGHE
76 DISOLO FOOD SOLONCA ELENA
77 RUS MARILENA P.F.A RUS MARILENA
78 S.A SPICOM RETY BEATA
79 S.C SIO 14 CONCEPT S.R.L ALDES VALERIA/ILIE OANA
81 S.C. SERE AGROSOLAR MIHAIESTI S.R.L MATAUANU ELENA MIRELA
82 S.C.CSS DRINKS S.R.L GLEVESANU STEFAN CLAUDIU
83 SAM JOY EVENTS.R.L SAMOILA ALINA MIHAELA
84 SCHOKOMELL GEO S.R.L NICOLAE GEORGIANA
85 SMAG DIN TARA BARSEI CATEAN SILVIU NICOLAE
86 CORNER LUNCH AND COFFE STOICA GEORGE CRISTIAN
87 STAN FLORIN NICOLAE INT.INDIV STAN FLORIN
88 SUM BUSINESS CONSULTING S.R.L SUMEDREA MADALINA
89 SZABO DENES INT. FAM SZABO DENES
TARÂMURI DULCI  DE POVESTE S.R.L CIORPAN LIVIU
90 TARÂMURI DULCI S.R.L CIOROPAN LIVIU NICOLAE
91 TODY&EMY KRON S.R.L TODICA RAZVAN LUCIAN
92 TRIVDA S.R.L DANIEL MARGARETA
93 WINE FILLERMON S.R.L FILIMON EUSEBIU
94 WINE FROM TRANSILVANIA S.R.L SERBAN MARIA CLAUDIA
95 KRONSIM SRL GÎNȚU CĂTĂLIN
96 SC MOBILE REFRESH ANDREEA SECELEA
97 KURTOS DULCE SRL JAKAB ILONA
98 GIFT CENTER SRL BUZAS ATTILA
99 SC ARTA OLARITULUI NB SRL NANA BLEDEA
100 CRAFT BRÂNZETURI SOMU IOSIF
101 VALENTINA BAKERY SRL VALENTINA GAFITA
102 SC STOLTONS SRL ADRIAN CALOTESCU
103 ASOCIATIA EMPOWER PLUS ANDREEA BOGDE
104 LĂZĂROIU VALERIU LĂZĂROIU VALERIU
105 TRANSILVANIA CADOURI SRL VERES OTTO
106 HODOR ANDREA II ANDREEA HODOR
107 LOGIC EXPO DRAGOS BERERIU
108 MUG SRL ORBAN RENATA
109 MAR A.JUDITH JULLIANA II MAR JUDITH
110 ALTIUS SRL MARIUS PURCELEA
111 AMS NATURAL SRL SERBAN ADINA MIHAELA
112 ANY LABORATORY SRL DOME MARIA
113 PRODUCTIE NASA SRL NAGY ROZALIA
114 SC BOGVAN FAMILY SRL  CURILA RĂZVAN
115 LIMITLESSWORLDGAMES SRL GUIMAN ANDREI
116 SOAREBUNMAN SRL MANOLACHE ELENA
117 UNIV ALEXIA TĂREAN MARIUS
118 PFA BERTALAN LEVENTE BERTALAN LEVENTE
119 DE COLȚEȘTI SRL ROBERT SZAKACS
120 COLOR DROPS MANDALA SRL NEMES ANDREEA
121 GHITA COSTIN PFA GHITA COSTIN
122 NANDRA LASER STYLE SRL PAUL PORUNTIU
123 CRAMA VALENTE SRL IACOB ADRIAN
124 SC DIRECT CALL CENTER SRL ARBAS ELENA CLARA
125 PERSONALIZE RAINBOWS SRL FAUR TATIANA
126 MARIA SI DANIEL STANCIU-MANUFACTURA MERIDIAN
127 POMANA CORNEL POMANĂ CORNEL
128 ROȘU MIHAELA I.I. ROȘU MIHAELA
129 HANDBAGS BY FLO SRL FLORIN BALACENU
130 M&I AUTENTIC PRODUCTION SRL SANDOR ILDIKO
131 EDUARD INDUSTRY SRL BURLACU ANCA ANA
132 KRON STAND SRL CIPRIAN GEAMBAZU
133 HAMA EVO SRL MARIUS LUNGU
134 SARBU IOAN MIHAELA PFA SARBU IOAN MIHAELA
135 CRISTALINA DIVERS CRISTIAN GHEORGHE CHESOIU
136 CARUL CU KURTOS SI PLACINTE SRL TAROPA NICOLAE
137 AUTO DUNLIVE SRL DUNCA LIVIU STELIAN
138 PABLITO MNC SRL MURESEAN ELENA MIHAELA
139 GP ANTIQUE PUB TUDOR ANDREEA MIHAELA
140 MOON MADLEN SRL MARGESCU ANDREEA MADLEN
141 SOIM ACCES SRL DONE LIA DANIELA
142 FOMAYASIMI PAUN FLORENTINA
143 MELLOW FRUITS ASANDEI VLAD CONSTANTIN
144 CRISTEF BILIANT SRL CAPRUTA CRISTINA FLORINA
146 MIHAI VASILE FLORIN COMERT PFA MIHAI VASILE FLORIN
147 UNIQUE SESAM SRL COZMA MADALINA IOANA
148 VALENTINA ELIZABET II VALENTINA ELIZABETA PIELE
149 GHIORGHIU MIHAELA SORINA II GHIORGHIU MIHAELA SORINA
150 SC BANEMI SRL CEBOTARI ANDREI
151 FELI VLAD LUCIAN SRL BLAJAN FELICIA
152 TRANSILVANIA KURTOS SRL KAISER ZOLTAN
153 ASOCIATIA MESTESURAGILOR CRACIUN CORNEL
154 MIHAI MIHAELA II ROSU MIHAELA
155 CHILY CREPES SRL CIOBANU SAMUEL
156 CREPES DE PARIS SRL NAGY ALEXANDRU
157 NEUVIRT IOAN II NEUVIRT IOAN
158 CMB GRUP COMERCIAL SRL CRISTINA GOLOGAN
159 STAR PARTY SRL BORS ATTILA
160 BLUE MOON BY OANA CALCEA URSU OANA CALCEA
161 SC CASA ROMA SRL HULUBAN GHEORGHE
162 SC CUCINA VERDI SRL HULUBAN  ANDREEA
163 STRE’S HAIR SRL COSTEI MIHAITA PETRICA
164 AC TASTYMAG SRL MAGOPET ALEXANDRU PETRISOR
165 ELIZE SIBIU II FLORIN DANIEL IOAN
166 Brasotrad Petre Rares


 

PROCEDURĂ ÎNSCRIERE TÂRG CRĂCIUN BRAȘOV 2023

Cu Crăciunul la orizont, Târgul de Crăciun din Brașov devine un loc de întâlnire al magiei și al tradițiilor de iarnă. Participarea la acest târg este o oportunitate de a vă prezenta produsele și de a vă alătura acestui eveniment strălucitor. Iată procedura de înregistrare pentru Târgul de Crăciun Brașov 2023:

1. Completarea Formularului de Înscriere

Primul pas este să completați formularul de înregistrare, care se găseșteaici. Asigurați-vă că furnizați toate informațiile solicitate corect și detaliat.

2. Trimiterea Documentelor

În paralel cu completarea formularului, trebuie să trimiteți următoarele documente pe adresa de email evenimente@pietepublice.ro:

  • CUI (Cod Unic de Înregistrare) al firmei
  • Act Constitutiv al firmei
  • Copie a Cărții de Identitate a reprezentantului legal
  • Autorizație DSV (Direcția Sanitar-Veterinară) – inclusiv pentru structurile mobile

Calendar

  • 20 sept – 6 oct: înscriere etapa 1 prin completare formular de participare (https://forms.gle/4FsKfeNyvYARwzDS8) + depunere documente la adresa de e-mail evenimente@pietepublice.ro
  •  26 sept, ora 15:00: consultare publică cu privire la amenajarea Târgului de Crăciun (la Primărie și pe Zoom)
  •  7 oct – 13 oct: verificarea eligibilității administrative
  • 16 oct: afișarea listei participanților eligibili 2
  •  17 oct: afișarea Regulamentului cu condițiile de participare (costuri, criterii, punctaj, modalitate de atribuire a căsuței/spațiului în funcție de punctaj) și deschiderea etapei 2
  •  18 oct – 26 oct: inscriere etapa 2 – depunerea de către participanții eligibili a informațiilor și documentelor suplimentare solicitate prin Regulamentul de participare
  •  27 oct – 9 nov: evaluarea candidaturilor și întocmirea punctajului de către Comisia de Evaluare
  •  10 nov – afișarea listei cu participanții declarați admiși și începerea procedurii de semnare a contractelor
  •  10 nov – 13 nov: depunerea contestațiilor
  •  13 – 15 nov: analizarea contestațiilor de către Comisia de contestații
  •  16 nov: afișarea listei finale a participanților admiși la Târgul de Crăciun BV 2023
  • 16 – 20 nov: realizarea plăților. Atenție! Neplata la termen va atrage de la sine eliminarea.
  •  21 – 22 nov: atribuirea căsuțelor și întocmirea listei de permise de liberă trecere pentru autovehiculele cu care se va realiza aprovizionarea
  • 25 – 26 nov: predarea căsuțelor pe baza de proces verbal predare-primire
  •  26 nov (ora 22:00) – 28 nov (ora 08:00) – aprovizionarea (în perioadele temporale cu acces auto, respectiv 22:00-08:00) și aranjarea finală a produselor în căsuțe
  •  28 nov (ora 10:00) – controale ISU, DSV, DSP, etc – La acest moment toate căsuțele trebuie să fie complete dpdv al produselor, actelor, dotărilor pt prevenirea incendiilor, etc
  •  30 nov (ora 10:00) – deschiderea oficială a târgului + (ora 17:00) evenimentul de aprindere luminițe
  •  7 ianuarie (ora 20:00) – închiderea Târgului

…………………………………………………………………………………………………………

Înscrieri deschise pentru Târgul general de producători și meșteșugari din Piața Sfatului Brașov în perioada 13 – 15 Octombrie 2023

 

Dragi producători și meșteșugari/artizani /manufacturieri

Vă anunțăm că începând cu data de 6 OCTOMBRIE 2023, se deschid înscrierile pentru participarea la Târgul general de producători și meșteșugari din Piața Sfatului Brașov , eveniment ce în perioada 13 – 15 Octombrie 2023.

  1. Perioada de înscriere: începând cu 6 Octombrie 2023, iar termenul limită de înscriere și depunere a documentelor solicitate este data de 10 Octombrie 2023 la orele 1200, înscrierea făcându-se exclusiv on line la adresa de email: contact@pietepublice.ro
  2. Afișarea rezultatelor selecției: 11 Octombrie 2023, ora 1200 pe site-ul instituției accesând următorul link : https://pietepublice.ro/evenimente-si-targuri-producatori/
  3. Termen limită pentru depunerea contestațiilor: 11 Octombrie  2023, ora 1530, la adresa de email: contact@pietepublice.ro.
  4. Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale: 12 Octombrie 2023, ora 1000
  5. Aprovizionare și desfășurarea evenimentului:
  • Aprovizionarea (afluire marfă): Zilele 13, 14 și 15 OCTOMBRIE 2023 între orele 0700 – 8: 30
  • Aprovizionare / Defluire(marfă) Zilele 13, 14 și 15 OCTOMBRIE 2023 între orele 1900 – 21:30.
  • Desfășurarea evenimentului : 13 – 15 Octombrie 2023 între orele 0900 – 2000.

 

Pentru a participa, vă invităm să descărcați REGULAMENT TARG GENERAL DE PRODUCATORI SI MESTESUGARIA PIATA SFATULUI PERIOADA 13_15 OCTOMBRIE 2023 și CERERE DE PARTICIPARE SI OFERTA FINANCIARA TARG GENERAL PRODUCATORI SI MESTESUGARI PIATA SFATULUI 13-15 OCTOMBRIE 2023 să aflați toate informațiile necesare pentru a vă pregăti pentru acest eveniment deosebit.

Echipa noastră este nerăbdătoare să vă susțină în promovarea produselor dumneavoastră și să vă întâmpine cu căldură la Târgul general de producători și meșteșugari.

Pentru detalii complete despre procedura de înscriere, studiati cu atentie cererea și regulamentul târgului

Cu respect și anticipație,

Serviciul Public Administrare Piețe

 

 

 

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

AFISARE REZULTATE FINALE -ADJUDECATARII LOCURILOR DE VANZARE LA LICITATIA COMPETITIVA ETAPA A II A – TARG “PRO-ECO” DIN CADRUL “FOV”, EVENIMENT DEDICAT SUSTENABILITATII SI MEDIULUI INCONJURATOR:

  • SECTORUL FOOD-TRUCK:

LOCUL DE VANZARE NR.I  – RAXYA PROJECTS SRL

LOCUL DE VANZARE NR.II – S.C. PATIRO FOOD SRL

  • SECTORUL FOOD & DRINK:

LOCUL DE VANZARE NR.3 – DOBRINOIU DUMITRU EMANUEL

LOCUL DE VANZARE NR.4 – LĂZĂROIU VALERIU

LOCUL DE VANZARE NR.5 – RUS MARILENA P.F.A.

LOCUL DE VANZARE NR.6 –  SAM JOY EVENTS S.R.L.

LOCUL DE VANZARE NR.7 – ISTRATE ION

LOCUL DE VANZARE NR.8 – ȘMAG DIN TARA BARSEI – GUSTURI LOCALE COOPERATIVA AGRICOLALOCUL DE VANZARE NR.9 – LORY FRESH S.R.L.

  • SECTORUL ARTIZANI – HANDEMADE:
LOCUL DE VANZARE NR.10 – PĂLINCĂRIA TRANSILVANIA
LOCUL DE VANZARE NR.11 – ACHIREI CARMEN P.F.A.
LOCUL DE VANZARE NR.12 – VARGA IOANA ALEXANDRA
LOCUL DE VANZARE NR.13 – S.C. POVESTEA ARINEI S.R.L.
LOCUL DE VANZARE NR.14 – MOCANU GABRIEL PFA
LOCUL DE VANZARE NR.15 – IMPERIUM – NATURAE SRL
LOCUL DE VANZARE NR.16 – NANDRA LASER STYLE SRL
LOCUL DE VANZARE NR.17 – AHA CREATIVE DESIGN SRL
LOCUL DE VANZARE NR.18 – HAND MADE DIN PIELE SRL
LOCUL DE VANZARE NR.19 –  M&I AUTENTIC PRODUCTION SRL
LOCUL DE VANZARE NR.20 – S.C. B-SMARTY FUN TOYS SRL-D
…………………………………………………………………………………………………………….
ETAPA A II A – TARG “PRO-ECO” DIN CADRUL “FOV”, EVENIMENT DEDICAT SUSTENABILITATII SI MEDIULUI INCONJURATOR

PRODUCATORII SI AGENTII ECONOMICI DECLARATI CALIFICATI IN URMA SELECTIEI DE DOSARE DIN ETAPA I SUNT INVITATI SA COMPLETEZE FORMULAR DE OFERTA FINANCIARA SI SA LE DEPUNA PANA LA DATA LIMITA STABILITA ( conform Art.3 Etapa II- pct.a. și a art.5 pct.5.2 DIN  Regulamentul Târgului “PRO ECO” organizat în cadrul  evenimentului Forumul Orașelor Verzi în perioada 08.09-10.09.2023)  SI A INDICATIILOR FORMULARULUI ANEXAT

REZULTATE SELECȚIE DOSARE ETAPA 1 –  TARG “PRO-ECO” DIN CADRUL “FOV”, EVENIMENT DEDICAT SUSTENABILITATII SI MEDIULUI INCONJURATOR

A. Sectorul Food &Drink:

    •  Producatorii si agentii economici  calificati in Etapa  II
      • 1. ISTRATE ION
      • 2. LAZAROIU VALERIU
      • 3. DOBRINOIU DUMITRU EMANUEL
      • 4.  SMAG DIN TARA BARSEI – GUSTURI LOCALE COOPERATIVA AGRICOLA
      • 5. RUS MARILENA P.F.A.
      • 6. SAM JOY EVENTS S.R.L.
      • 7. HORVATH JULIA I.F.
      • 8. LORY FRESH SRL
      • 9. PALINCARIA TRANSILVANIA

B.  SECTOR PRODUSE HAND-MADE ARTIZANALE

    •  Producatorii si agentii economici  calificati in Etapa  II
      • 1. VARGA IOANA ALEXANDRA
      • 2. NANDRA LASER STYLE SRL
      • 3. ACHIREI E. CARMEN PFA
      • 4. S.C.  POVESTEA ARINEI  SRL
      • 5. M&I AUTENTIC PRODUCTION SRL
      • 6. IMPERIUM – NATURAE SRL
      • 7. HAND MADE DIN PIELE SRL
      • 8. S.C. B-SMARTY FUN TOYS SRL-D
      • 9. ARTA OLARITULUI NANA BLEDEA SRL
      • 10. AHA CREATIVE DESIGN SRL
      • 11. MOCANU GABRIEL PFA
 Agentii ECOMICI CARE NU AU INTRUNIT CONDITIILE DE CALIFICARE:
  • DABRANDA SRL- DESCALICAT – INREGISTRAREA SOLICITARILOR S-A FACUT CU INTARZIRE, S-A DEPASIT ORA LIMITA DE DEPUNERE A DOCUMENTATIEI PENTRU DABRANDA SRL   SI DOCUMENTATIA ESTE INCOMLPETA.

C. SECTORUL FOOD-TRUCK

  •  Producatorii si agentii economici  calificati in Etapa 
    • 1. S.C. PATIRO FOOD SRL
    • 2. RAXYA PROJECTS SRL
    • Agentii ECOMICI CARE NU AU INTRUNIT CONDITIILE DE CALIFICARE:

DC SMOKED BBQ DESCALICAT  – INREGISTRAREA SOLICITARII (CERERII DEPARTICIPARE) A DEPASIT ORA LIMITA DE DEPUNERE  SI DOCUMENTATIA LIPSESTE

…………………………………………………………………………………………..

TÂRGURI PENTRU PRODUCĂTORI ȘI AGENȚI ECONOMICI ÎN BRAȘOV, ÎN DATA DE 29 IULIE 2023

Serviciul Public Administrare Piețe Brașov, în colaborare cu Centrul Cultural Apollonia si Primăria Brașov invită comercianții (producătorii și agenții economici) să se înscrie la evenimentul ,,Culturama”, în ziua de 29 iulie 2023, în vederea participării în cadrul manifestărilor.

Asociat evenimentului cultural se vor organiza 3 târguri, în locații diferite:

  1. Parcul Trandafirilor, în cartierul Răcădău- 5 locuri
  2. Parcul Tractorul, lângă patinoar- 5 locuri
  3. Piațeta din Piața Astra, lângă fântâna arteziană- 5 locuri

Programul de funcționare a târgului va fi în intervalul orar 11-21.

Obiectul comerțului îl vor putea face următoarele tipuri/categorii de produse: băuturi răcoritoare, sucuri naturale, siropuri, produse de patiserie, snack-uri, fructe proaspete. Corturile nu beneficiază de energie electrică doritorii putând opta pentru utilizarea propriilor instalații/baterii.

Cererile de participare se vor depune până în data de 26 Iulie 2023 ora 24:00.

Cererea se poate descărca de aici:Cerere-participare-eveniment.

Selectia/Distribuirea participanților intre locații se va face în funcție de următoarele criterii:

  1. Criteriul cronologic
  2. Categorii de produse ( asigurare a diversitățiii unui târg )
  3. Bogăția ofertei

Menționăm că în funcție de numărul de solicitări și topografia locului, există posibilitatea suplimentării până la 7 locuri.

Doritorii sunt invitați să completeze cererea de participare si să anexeze documentele solicitate.

De asemenea, invităm ONG-urile care consideră că acest tip de eveniment este util promovării unui mesaj social-cultural și care pot genera o plus valoare municipiului Brașov, să solicite participarea.

Programul evenimentului este aici: Program Culturama.


 

PUNCTAJE OBTINUTE LA SELECTIE DOSARE DE PRODUCATORI LEGEA NR.145 DIN 2014
PUNCTAJE OBTINUTE LA SELECTIE DOSARE PRODUSE ALIMENTARE SI BAUTURI
PUNCTAJE OBTINUTE LA SELECTIE DOSARE MESTESUGARI SI BARTIZANI PRECUM SI CREATORI ARTA POPULARA
REZULTATE ETAPA I – SELECTIE DOSARE – SI ETAPA A II-A
……………………………………………………………………………………………………………………………………….
SELECȚIE DOSARE ETAPA 1 – PENTRU TARG PRODUCĂTORI ȘI MEȘTEȘUGARI ORGANIZAT IN PERIOADA 29.04 – 01.05.2023

IN PIAȚA SFATULUI BRAȘOV – BUN VENIT LUI FLORAR

SELECTIE DOSARE ETAPA I –
AFISARE DOCUMENTATII  CARE NU INDEPLINESC  condițiile art.2, alin.3 Regulament nr.2112 din 19.04.2023 SI NU SE CALIFICA IN ETAPA AII-A:
  • S.C. SORANA DOLCE ART SRL – SECTOR 3 BUCURESTI
  • P.F.A. BERTALAN  LEVENTE – ODORHEIU SECUIESC- JUDET HARGHITA
  • I.I. NEGRU I. ANA MARIA – PLOIESTI – JUD PRAHOVA
  • I.F. STAN GHEORGHE DUMITRU – BABENI – JUDET VALCEA
  • DARIALEX ART S.R.L. – OCNA MURES – JUDET ALBA
  • RAZA ECUADOR SRL – MOINESTI-JUDET BACAU
  • DMT CERAMIK SRL – CLUJ NAPOCA – JUDET CLUJ
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

SELECTIE DOSARE ETAPA A II-A 

AFISARE PARTICIPANTI ADMISI PENTRU TARG PRODUCĂTORI ȘI MEȘTEȘUGARI ORGANIZAT IN PERIOADA 29.04 – 01.05.2023

IN PIAȚA SFATULUI BRAȘOV – BUN VENIT LUI FLORAR

  1. LAZAROIU VALERIU
  2. SEBENI COMSA MARIANA
  3. FULOP – GAL LASZLO
  4. SAM JOY EVENTS SRL
  5. PALINCARIA TRANSILVANIA SRL
  6. PAINEA DE ALTADATA SRL
  7. BUNATATILE DOINITEI SRL
  8. FLOREA DORU CONSTANTIN II
  9. RUS MARILENA PFA
  10. POIANA FERMECATA SRL
  11. NEUVIRT IOAN I.I.
  12. MOCANU GABRIEL P.F.A
  13. NANDRA LASER STYLE S.R.L.
  14. HARAGA A. CARMEN PFA
  15. MC ACCOMPLISH SRL
  16. PERSONALIZE RAINBOWS SRL
  17. CLAUDIA ATELIER HANDMADE SRL
  18. M&I AUTENTIC PRODUCTION SRL
  19. COLQUHOUN MARGARETA DANIELA I.I.
  20. HAND MADE  PAULI S.R.L.
  21. KRONSIM SRL
  22. DABRANDA SRL
  23. HAND MADE DIN PIELE SRL
  24.  HANDBAGS BY FLO S.R.L.
  25. CALIDANO C&L S.R.L.
  26. BULARCA ADRIAN I.I. + SOARE LILIANA CIRESICA P.F.A – ASOCIERE 1 CORT
  27. HANDMADE DEEA SRL + FIKA MADCO STORE SRL – ASOCIERE 1 CORT
  28. IVAN MANUELA MARIA P.F.A + BLEGU CLAUDIA PETRUTA I.I. – ASOCIERE 1 CORT
  29. ACHIREI CARMEN P.F.A + BLUEMOON BY OANA CALCEA SRL – ASOCIERE 1 CORT
  30. S.C. ALGHI PROMOTION SRL

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Serviciul Public Administrare Piețe Brașov invită producătorii să se înscrie la:
TÂRGUL  GENERAL PENTRU PRODUCĂTORI ȘI MEȘTEȘUGARI ORGANIZAT ÎN PIAȚA SFATULUI BRAȘOV
ÎN PERIOADA 29 APRILIE – 01 MAI 2023
„Târg de bun venit lui Florar”

Târgul se va  desfășura în Municipiul Brașov – Piața Sfatului Brașov, în perioada 29 Aprilie – 01 Mai 2023 și este un târg general organizat în principal pentru stimularea producătorilor și formelor asociative ale acestora, prin facilitarea comercializării directe a produselor obținute în ferma/ gospodăria proprie în cazul producătorilor atestați în baza legii nr.145/2014 a produselor agricole, agroalimentare, apicole, etc., precum și comercializarea de către agenții economici producători de produse agro-alimentare, alimentare/nealimentare și meșteșugărești.

Doritorii sunt invitați să citească cu atenție regulamentul de înscriere, selecție, participare și desfășurare a evenimentului, să completeze cererea de participare si să anexeze documentele solicitate:

Regulament Târg Piața Sfatului Brașov, organizat în perioada 29 Aprilie- 01 mai 2023

Cerere participare Târg Piața Sfatului- 29 Aprilie- 01 Mai 2023