ANUNTURI

Târg de Paște

Târg de Paște 2024

Cu prilejul sărbătorilor pascale,  Serviciul Public Administrare Piețe organizează Târg de Paște  în Piața Sfatului, în perioada 27.04.2024 12.05.2024.

Ne propunem că acest târg să ofere brașovenilor și turiștilor atât produse de artă meșteșugărească, produse ,,handmade” și produse alimentare. Conferim oportunitatea de a promova meșteșugurile locale, de a susține artizanii și producătorii locali și  de a cumpăra  cadouri și obiecte tradiționale , obiecte de artizanat, bijuterii, produse locale și precum  alte articole. În cadrul evenimentului vor exista, pentru creșterea atractivității și adresabilității, tronsoane destinate comercializării de produse proprii de către producătorii locali, după cum se va stipula în regulament.

Se acceptă participarea producătorilor, meșteșugarilor/ artizanilor  și creatorilor de produse ,,handmade” de pe raza județului Brașov, precum și a celor situați în afara acestei limite administrativ-teritoriale, pe tronson dedicat.

Perioada de desfășurare a târgului : 27 aprilie-12 mai 2024

  • Perioada de înscriere: 21 martie-1 aprilie 2024, ora 1550. Documentația de înscriere și ofertele se transmit prin curier sau se depun în plic închis, începând cu data de 21.03.2024 la sediul Serviciul Public Administrare Pieţe, str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj I, registratură până în data de 01.04.2024, ora 15:50.
  • Afișarea listei provizorii (anterior contestațiilor): 9 aprilie 2024, ora 1200 pe site-ul instituției accesând următorul link : https://pietepublice.ro/evenimente-si-targuri-producatori/
  • Termen limită pentru depunerea contestațiilor: 10 aprilie  2024, până la ora 1200, la adresa de email: evenimente@pietepublice.ro.
  • Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale: 11 aprilie  2024, ora 1600
  • Achitarea locurilor de vânzare până în data de 19 aprilie 2024 .
  • Aprovizionare și desfășurarea evenimentului:
  • Aprovizionarea (afluire marfă):  27 APRILIE-12 MAI  2024 între orele 0800 – 0900
  • Aprovizionare / (Defluire marfă) :  27 APRILIE-12 MAI  2024 între orele 2100 – 2200.
  • Desfășurarea evenimentului :
  • 27 aprilie-12 mai 2024 între orele 1200 – 2100

Documentele necesare se pot descărca dând click mai jos:

Regulamentul complet al targului se poate descărca de aici.

Amplasamanetul locurilor poate fi vazut aici.

ANUNT COMERCIALIZARE MIEI IN PIETELE PUBLICE ALE MUNICIPIULUI BRASOV 2024

ANUNȚ

PRIVIND COMERCIALIZAREA DE MIEI ÎN PIEȚELE AGROALIMENTARE ALE MUNICIPIULUI BRAȘOV CU OCAZIA SĂRBĂTORILOR PASCALE

ANEXA 1- CERERE ATRIBUIRE LOC VANZARE MIEI 2024

ANEXA 2- MODEL ADEVERINTA PRODUCATORI ORGANIZATI CA PERSOANA JURIDICA

ANEXA 3- GOSPODARIE TARANEASCA

 Serviciul Public Administrare Piețe Brașov aduce la cunoștința cetățenilor brașoveni perioada de comercializare a mieilor în piețele agroalimentare ale municipiului Brașov care este cuprinsă în perioadele:  27.03 – 30. 03. 2024 pentru Paştele catolic şi respectiv  30.04 – 04.05.2024 pentru Paştele ortodox și invită  producătorii interesați să comercializeze miei în aceste perioade ocazionate de sărbătorile pascale în piețele agroalimentare ale municipiului Brașov să ia la cunoștință în cele ce urmează  numărul locurilor de vânzare disponibile din fiecare piață agroalimentară, tarifele percepute și condițiile de atribuire a locurilor de vânzare, astfel:

  1. Numărul locurilor de vânzare și tarifele aferente comercializării de miei şi produse de carne de miel cu ocazia Sărbătorilor Pascale ale anului 2024 sunt următoarele :
  • Piața Astra: 21 locuri vânzare la prețul de 90 lei /zi pentru un loc vânzare;
  • Piața Dacia : Tronson III (aleea compania apa) : 20 locuri vânzare la prețul de 90 lei /zi  pentru un loc vânzare;
  • Piața Star : 10 locuri vânzare la prețul de 60 lei /zi pentru un loc vânzare;
  • Piața Tractorul : 6 locuri vânzare la prețul de 60 lei /zi pentru un loc vânzare;
  • Piața Bartolomeu : 6 locuri vânzare la prețul de 30 lei /zi pentru un loc vânzare;

Pentru fiecare loc de vânzare se va percepe pe lângă chiria locului de vânzare  și taxa de salubritate în cuantum de 5,00 lei/zi.

  • Cererile producătorilor care solicită locuri de vânzare miei vor privi un loc de vânzare individualizat și se vor înregistra în scris începând cu data de 03.2024 la birourile administrative ale piețelor Astra (str.Aleea Jupiter nr.1), Dacia(str.Crișana nr.5), Star (str. Nicolae Bălcescu nr.64), Tractorul și Bartolomeu(str. Olteț nr.14)
  • Solicitanții pot opta pentru una dintre cele două perioade sau pentru ambele perioade stabilite pentru vânzarea de miei.
  • Plata locurilor de vânzare se va efectua anticipat pentru întreaga perioadă solicitată de către producători cuprinsă în intervalul 27.03 – 30. 03. 2024 pentru Paştele catolic, respectiv, 04 – 04.05.2024 pentru Paştele ortodox, conform aprobării de către coordonatorii piețelor agroalimentare.

 

 Criterii de atribuire ale locurilor de vânzare miei :

  1. Ordinea depunerii solicitărilor în scris la birourile administrative ale piețelor Astra (str.Aleea Jupiter nr.1), Dacia(str.Crișana nr.5), Star (str. Nicolae Bălcescu nr.64), Tractorul și Bartolomeu(str. Olteț nr.14);
  2. Îndeplinirea condițiilor sanitar – veterinare necesare comercializării mieilor în piețele agroalimentare menționate anterior ;
  3. În cazul pluralității de solicitanți pentru un loc de vânzare, respectiv în condițiile în care numărul cererilor înregistrate este mai mare decât numărul locurilor alocate, se va organiza licitație pentru acel loc de vânzare. La licitație vor participa solicitanții care optează pentru locul de vânzare în discuție.

 

  1. Producătorii în funcție de categoria din care fac parte vor depune următoarele documente :
  2. Documente necesare ocupării unui loc de vânzare pentru categoria menționată la 5 alin.1) pct.a) din HCL 428/2022:
  3. cerere conform Anexa nr.1
  4. carte de identitate (original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV)
  5. atestatul de producător (original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. )
  6. Carnetul de comercializare al produselor din sectorul agricol(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV)
  7. Certificat de înregistrare sanitar-veterinară pentru cazul în care producătorii cresc și comercializează produse animale(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV).
  8. Documente necesare ocupării unui loc de vânzare pentru categoria menționată la art.5 alin.11 lit. b), c), d) şi e) din HCL 428/2022, care comercializează, după caz, produse proprii ori produsele obținute de membrii asociați / cooperatori, în conformitate cu drepturile conferite de lege şi de statutele ce reglementează funcționarea acestora,  beneficiază de dreptul de a comercializa în piețele municipiului Brașov, la solicitarea acestora de locuri de vânzare temporare destinate special, vor anexa cererii tip următoarele documente :
  9. cerere conform Anexa nr.1
  10. Certificat de identificare fiscală(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV);
  11. Statutul structurii asociative fie că acestea sunt asociații de producători, cooperative agricole, grupuri de producători sau organizații de producători (original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV) ;
  12. Carte identitate a persoanei reprezentante a formei asociative care solicită locul de vânzare(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV).
  13. Certificat de înregistrare sanitar-veterinară pentru cazul în care producătorii cresc și comercializează produse animale(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV).
  14. Documente necesare ocupării unui loc de vânzare pentru categoria cazul producătorilor agricoli persoane fizice autorizate/întreprinderi individuale/întreprinderi familiale constituite în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 44/2008, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 182/2016, care comercializează doar producţia obţinută în propria fermă/gospodărie și care deţin cod de înregistrare fiscală cu activitate principală cultivare/producţie și/sau creșterea animalelor vor prezenta la administrația piețelor următoarele documente:
  15. cerere conform Anexa nr.1

 

  1. Originalul adeverinţei emise de către primăria în a cărei rază administrativ-teritorială se află propria fermă/gospodărie, din care să rezulte suprafaţa de teren agricol şi/sau efectivele de animale pe care le deţine/exploatează şi structura de culturi, potrivit modelului din anexa care face parte integrantă din prezentul anunț (Anexa nr.2);
  2. Certificat înregistrare fiscal(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV);
  3. Carte identitate reprezentant(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV);
  4. Certificat de înregistrare sanitar-veterinară pentru cazul în care producătorii cresc și comercializează produse animale(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV).
  5. Documente necesare ocupării unui loc de vânzare pentru categoria menționată la art.5 alin.1) pct.f) din HCL 428/2022, respectiv gospodăriile țărănești:

Documentele necesar a fi prezentate de către o gospodărie țărănească în vederea ocupării unui loc de vânzare în piețele agroalimentare ale Municipiului Brașov sunt:

  1. Atestat de gospodărie țărănească, conform Anexa nr.3 (original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV)e;
  2. Carnet de comercializarea produselor din sectorul agricol, conform Anexei Nr.3/1 și 3/2(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV);
  3. Carte identitate a producătorului agricol titular al atestatului de gospodărie ţărănească(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV).
  4. Certificat de înregistrare sanitar-veterinară pentru cazul în care producătorii cresc și comercializează produse animale(original și copie vizată conform cu originalul de personalul S.P.A.P. BV).

 

 

Calendarul târgurilor în zonele centrale ale municipiului Brașov în anul 2024

Calendarul târgurilor în zonele centrale ale municipiului Brașov în anul 2024

Avem bucuria de a vă anunța calendarul târgurilor organizate de instituția noastră în zonele centrale ale municipiului Brașov în anul 2024.

Iată programul târgurilor pentru anul 2024, organizate în două locații distincte din municipiul Brașov:

În Piața Sfatului:

  • 29.04 -12.05.2024
  • 21.06 – 23.06.2024
  • 19.07 – 21.07.2024 (se ANULEAZA, din cauza indisponibilitatii amplasamentului (Piata Sfatului). Vom reveni cu anunt daca se va organiza un targ similar ulterior)
  • 23.08 – 25.08.2024 (se REPROGRAMEAZĂ în data de 27-29 septembrie, din cauza indisponibilitatii amplasamentului (Piata Sfatului).
  • 18.10 – 20.10.2024
  • 08.11 – 10.11.2024

Pe Aleea Parcului Titulescu:

  • 24.05 – 26.05.2024
  • 05.07 – 07.07.2024
  • 02.08 – 04.08.2024

Primul eveniment din calendar este Târgul de Paște, care va avea loc în Piața Sfatului în perioada 29 Aprilie 2024 – 12 Mai 2024. Celelalte târguri programate atât în Piața Sfatului, cât și pe Aleea Parcului Titulescu, sunt dedicate în special meșteșugarilor, artizanilor și creatorilor de artă, oferind o platformă pentru expunerea și vânzarea lucrărilor lor unice.

Facem cunoscut faptul că dorința noastră a fost de a deschide o cale și de a vă împărtăși cât mai din timp acest lucru din două motive: primul se referă la a încerca să vă asigurăm o descărcare comercială cât mai bună pentru munca dumneavoastră, în municipiul Brașov. Al doilea motiv este pentru a vă oferi, prin comunicarea din timp a informațiilor, o predictibilitate cât mai bună, astfel încât dumneavoastră, ținând cont de specificul activității, să puteți armoniza calendarul nostru cu cel al altor organizatori de evenimente.

Facem precizarea că fiecare dintre aceste târguri va avea propriul regulament și propria procedură de atribuire, pentru care o să depunem toate eforturile pentru a o finaliza din timp, din aceleași considerente de asigurare a predictibilității pentru dumneavoastră. Pentru a încerca împreună să determinăm o creștere calitativă a acestor evenimente și pentru a crea totodată un concept specific, vom începe cât de curând, în acord cu participanții potențiali, vizita în atelierele de lucru.

Acest lucru va fi făcut nu din simplul considerent al unui control, ci pentru a încerca să construim o bază de date, care ulterior, să facă obiectul unor activități de marketing susținute de instituția noastră.

Sperăm să avem plăcerea de a ne întâlni în cadrul acestor târguri cu cât mai mulți dintre dumneavoastră iar la sfârșitul lor să împărtășim atât noi din perspectiva organizatorilor cât și dumneavoastră experiențe cât mai frumoase

……………………………………………………………………………

Închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 28.02.2024

Închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 28.02.2024

Serviciul Public Administrare  Piețe  Brașov în conformitate cu   H.C.L   265/2022 și H.C.L nr .428/2022 , anunță  organizarea licitațiilor  publice prin concurs de oferte  cu plic închis  în vederea ocupării locurilor de vânzare  destinate agenților economici  în data de 28.02.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.

1.PIAȚA DACIA

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționeaz contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  19.02.2024,ora 13°°.

            Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Dacia  până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt următoarele:

-Tronson I  acoperit  – zona 1. : 248+C, 249, 250, 251;

-Tronson I  – zona 2 :  masa nr. 237;

-Tronson I  acoperit  – zona 2. : 272+C, 273;

-Tronson I zona 3  mesele nr .:  269, 270, 271, 277,  279, 280+C, 281, 285, 290, 291+C, 292, 293+C, 298;

– Tronson II – zona 1: masa nr. 13, 14, 18, 48, 49;

– Tronson II – zona 3 : masa 83, 84;

-Tronson II – Boxe flori : Boxa 1, Boxa 2.

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

2.PIAȚA ASTRA

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024, ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter  nr. 1 , sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Astra  până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt următoarele:

– Zona 2  masa nr.:  119;

– Zona 3 mesele nr.: 26, 27, 28.

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

 

3.PIAȚA  DE MIERCURI 

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024, ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului  nr. 9A,  , sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri  până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:

  • Modul suprafață 5,5  mp – nr. 7;
  • Modul suprafață 7 mp – nr. 9;
  • Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;
  • Modul suprafață 5,5 mp – nr. 57; 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

 

4.PIAȚA TRACTORUL

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024, ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14  , sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:

-Zona 1 mesele nr. :   95, 96, 102, 103;

-Zona 2 mesele nr. :   68, 138, 139;

-Zona 3 mesele nr. :  127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.

Perioada de ocupare este cuprinsă între  01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

5.PIAȚA MIXTĂ  BARTOLOMEU

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024,ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu  până la data de 27.02.2024ora 10°°.

            Subliniem faptul că, mesele oferite spre licitație se pot ocupa și  de agenții economici care comercializează produse industriale.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu  sunt următoarele:

-Zona 1 mesele  nr. : 9, 10, 15;

-Zona 2 mesele  nr. : 5, 6, 7,  11, 24, 25;

-Zona 3 mesele  nr. : 26, 36, 37, 38, 39.

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE. 

6.PIAȚA STAR

Licitația se va organiza în data de 28.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.02.2024 ,ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  28.02.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 27.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt

următoarele:

-Hala Star   zona I mesele  nr. : 17, 18;

-Hala Star   zona 2 mesele  nr. : 19, 24, 25, 26,  29,  34, 35, 36 ;

-Platou Star zona 1 Flori  mesele  nr. : 1, 3,  4, 5, 6, 7, 8, 10, 11,  12;

-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele  nr. :  1, 2, 3, 4,  5, 6 , 7, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22, 23, 24;

-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele  nr. : 13, 14, 15, 16+C, 17, 18 .

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.03.2024 – 28.02.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

Documentele necesare pot fi descărcate de aici:

Caietul de sarcini se poate descarca de aici.

Schitele pentru spatii se pot descarca de aici

 

ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE MĂRȚIȘOARE ȘI CADOURI 26.02.2024

Vă aducem la cunoștință situația ocupării locurilor de vânzare mărțișoare adjudecate la licitația publică din data de 26.02.2024 din Piețele agroalimentare ale Municipiului Brașov : Astra, Dacia, Star și Tractorul, pentru perioada 27.02 – 10.03.2024:

PIAȚA ASTRA

Locul Vânzare

nr.

Denumire agent comercial CUI Perioada autorizată Nr.

Autorizație

1 Micu Dumitra PF 41366026 27.02-10.03.2024 556/27.02.2024
2 Micu Dumitra PF 41366026 27.02-10.03.2024 557/27.02.2024
3 Călin Remus PF 21052606 27.02-10.03.2024 558/27.02.2024
4 Șerban Mirela Loredana PF 22860049 27.02-10.03.2024 559/27.02.2024
5 Șerban Mirela Loredana PF 22860049 27.02-10.03.2024 560/27.02.2024
6
7 Radu V. Maria Georgeta II 3118848 27.02-10.03.2024 561/27.02.2024

 

PIAȚA DACIA

Locul Vânzare

nr.

Denumire agent comercial CUI Perioada autorizată Nr.

Autorizație

1 Machedon T. Cristina II 42100218 27.02-10.03.2024 562/27.02.2024
2 Feri Letița PF 25025914 27.02-10.03.2024 565/27.02.2024
3
4
5 S.C. Duman Nicholas Delivery SRL 45834979 27.02-10.03.2024 563/27.02.2024
6 S.C. Duman Nicholas Delivery SRL 45834979 27.02-10.03.2024 564/27.02.2024
7 Șerban Mirela Loredana PF 22860049 27.02-10.03.2024 567/27.02.2024
8 Feri Letița PF 25025914 27.02-10.03.2024 566/27.02.2024
9 S.C. Floreal Brașov SRL 45451710 27.02-10.03.2024 555/27.02.2024

 

PIAȚA STAR

Locul Vânzare

nr.

Denumire agent comercial CUI Perioada autorizată Nr.

Autorizație

40 Darocz S. Daniela II 42983593 28.02-03.03.2024 581/27.02.2024
41 Popa Gherghina Maria II 26442570 28.02-03.03.2024 580/27.02.2024
42
43
44
45
46

 

 

PIAȚA TRACTORUL

Locul Vânzare

nr.

Denumire agent comercial CUI Perioada autorizată Nr.

Autorizație

1 Călin Remus PF 21052606 27.02-10.03.2024 578/27.02.2024
2 Călin Remus PF 21052606 27.02-10.03.2024 579/27.02.2024
3 Toma M. Ana-Maria II 36987825 27.02-10.03.2024 568/26.02.2024
4 S.C. Duman Nicholas Delivery SRL 45834979 27.02-10.03.2024 571/27.02.2024
5 Dumitru V. Nicuta “Comerț cu produse ” I.I. 26894222 27.02-10.03.2024 569/27.02.2024
6 Dumitru V. Nicuta “Comerț cu produse ” I.I. 26894222 27.02-10.03.2024 570/27.02.2024
7 Stoica Lăcrămioara PF 42248282 27.02-10.03.2024 574/27.02.2024
8 Kulcsar Kalman IF 21845393 27.02-10.03.2024 573/27.02.2024
9 Stoica Lăcrămioara PF 42248282 27.02-10.03.2024 576/27.02.2024
10 Stoica Lăcrămioara PF 42248282 27.02-10.03.2024 577/27.02.2024
11 S.C. Duman Nicholas Delivery SRL 45834979 27.02-10.03.2024 572/27.02.2024
12 Stoica Lăcrămioara PF 42248282 27.02-10.03.2024 575/27.02.2024

 

…………………………………………………………………………………….

ANUNȚ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A AMPLASAMENTELOR DESTINATE COMERCIALIZĂRII DE  MĂRȚIȘOARE ȘI CADOURI ÎN DATA DE 26.02.2024

 

Serviciul  Public Administrare  Piețe  Brașov în conformitate cu  H.C.L   265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță  organizarea licitațiilor  publice deschise în vederea ocupării locurilor de vânzare mărțișoare și cadouri în data de 26.02.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brasov, strada Nicolae Balcescu nr 64,etaj II, începând cu ora 11°° pentru meșteșugari (titulari ai certificatelor  de meșteșugar conform legii privind meșteșugarii tradiționali din România) și  ora 12°° pentru agenții economici participanți.

1.PIAȚA ASTRA

Licitația se va organiza în data de 26.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piete Brasov,strada Nicolae Balcescu nr 64,etaj II,  în 2 etape :

1)meșteșugari pe locuri dedicate -începând cu ora 11°° ;

2)agenții economici participanți- începând cu ora 12°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 07.02.2024,ora 10°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune la casieria Pieței Astra până  cel târziu la data de  23.02.2024 ora 10°°. sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe până  cel târziu la data de  26.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care doritorii pot participa la licitație in piața Astra sunt următoarele:

 

Loc nr. Tip operator Perioadă ocupare Suprafața mp Preț pornire lei/loc/perioada Cost caiet de sarcini (lei) Saluritate

Lei/zi

1 Meșteșugari 28.02 – 03.03 6 291,00 100,00 5,00
2 Meșteșugari 28.02 – 03.03 6 291,00 100,00 5,00
3 Agenți economici 27.02 – 10.03 6 757,00 100,00 5,00
4 Agenți economici 27.02 – 10.03 6 757,00 100,00 5,00
5 Agenți economici 27.02 – 10.03 6 757,00 100,00 5,00
6 Agenți economici 27.02 – 10.03 6 757,00 100,00 5,00
7 Agenți economici 27.02 – 10.03 6 757,00 100,00  

5,00

 

*Intervalul de ocupare  al locurilor este fix ,cuprins între 27.02.2024-10.03.2024 si 28.02-03.03.2024.

**În baza unui caiet de sarcini poate fi adjudecat 1 loc de vânzare.

***Meșteșugarii care doresc prelungirea perioadei , dar nu mai mult de data de 10.03.2024, pot solicita acesta pe bază de cerere scrisă.

****In cazul în care locurile de vânzare destinate mestesugarilor rămân neocupate, acestea vor putea fi licitate și atribuite în aceeași zi agenților economici interesați.

2.PIAȚA DACIA

Licitația se va organiza în data de 26.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piete Brasov,strada Nicolae Balcescu nr 64,etaj II,  în 2 etape :

1)meșteșugari pe locuri dedicate -începând cu ora 11°° ;

2)agenții economici participanți- începând cu ora 12°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro,începând cu data de 07.02.2024, ora 10°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune la casieria Pieței Dacia  până  cel târziu la data de  23.02.2024 ora 10°° sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe până  cel târziu la data de  26.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care doritorii pot participa la licitație in piața Dacia sunt următoarele:

Loc nr Tip operator Perioadă ocupare Suprafața mp Preț pornire lei/loc/perioada Cost caiet  sarcini (lei) Salubritate  lei/zi
1 Meșteșugari 28.02 – 03.03 2 84,00 100,00 5,00
2 Meșteșugari 28.02 – 03.03 2 84,00 100,00 5,00
3 Agenți economici 27.02 – 10.03 2 218,00 100,00 5,00
4 Agenți economici 27.02 – 10.03 2 218,00 100,00 5,00
5 Meșteșugari 28.02 – 03.03 2 84,00 100,00 5,00
6 Meșteșugari 28.02 – 03.03 2 84,00 100,00 5,00
7(masa 23+22) Agenți economici 27.0 2- 10.03 2 218,00 100,00  

5,00

8(masa 20+21) Agenți economici 27.02 – 10.03 2 218,00 100,00  

5,00

9(masa 278) Agenți economici 27.02 – 10.03 2 218,00 100,00  

5,00

 

*Intervalul de ocupare  al locurilor este fix ,cuprins între 27.02.2024-10.03.2024 si 28.02-03.03.2024.

**În baza unui caiet de sarcini poate fi adjudecat 1 loc de vânzare.

***Meșteșugarii care doresc prelungirea perioadei , dar nu mai mult de data de 10.03.2024, pot solicita acesta pe bază de cerere scrisă.

****In cazul în care locurile de vânzare destinate mestesugarilor rămân neocupate, acestea vor putea fi licitate și atribuite în aceeași zi agenților economici interesați.

3.PIAȚA TRACTORUL

Licitația se va organiza în data de 26.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piete Brasov,strada Nicolae Balcescu nr 64,etaj II,  în 2 etape :

1)meșteșugari pe locuri dedicate -începând cu ora 11°° ;

2)agenții economici participanți- începând cu ora 12°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 07.02.2024,ora 10°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune la casieria Pieței Tractorul până  cel târziu la data de  23.02.2024 ora 10°°  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe până  cel târziu la data de  26.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care doritorii pot participa la licitație in piața Tractorul sunt următoarele:

Loc nr Tip operator Perioadă ocupare Suprafața mp Preț pornire lei/loc/perioada Cost caiet de sarcini (lei)   Salubritate

Lei/zi

1 Agenți economici 27.02 – 10.03 10 988,00 100,00 5,00
2 Agenți economici 27.02 – 10.03 10 988,00 100,00 5,00
3 Agenți economici 27.02 – 10.03 10 988,00 100,00 5,00
4 Agenți economici 27.02 – 10.03 10 988,00 100,00 5,00
5 Agenți economici 27.02- 10.03 9 889,00 100,00 5,00
6 Agenți economici 27.02 – 10.03 9 889,00 100,00 5,00
7 Agenți economici  27.02 – 10.03 9 889,00 100,00 5,00
8 Agenți economici 27.02 – 10.03 10 988,00 100,00 5,00
9 Meșteșugari 28.02 – 03.03 9 342,00 100,00 5,00
10 Meșteșugari 28.02 – 03.03 4 152,00 100,00 5,00
11 Agenți economici 27.02 – 10.03 4 395,00 100,00 5,00
12 Agenți economici 27.02 – 10.03 6 593,00 100,00 5,00

 

*Intervalul de ocupare  al locurilor este fix ,cuprins între 27.02.2024-10.03.2024 si 28.02-03.03.2024.

**În baza unui caiet de sarcini poate fi adjudecat 1 loc de vânzare.

***Meșteșugarii care doresc prelungirea perioadei , dar nu mai mult de data de 10.03.2024, pot solicita acesta pe bază de cerere scrisă.

****In cazul în care locurile de vânzare destinate mestesugarilor rămân neocupate, acestea vor putea fi licitate și atribuite în aceeași zi agenților economici interesați.

4.PIAȚA BARTOLOMEU

Licitația se va organiza în data de 26.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piete Brasov,strada Nicolae Balcescu nr 64,etaj II,  în 2 etape :

1)meșteșugari pe locuri dedicate -începând cu ora 11°° ;

2)agenții economici participanți- începând cu ora 12°°

Caietele de sarcini se achiziționează contracost de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 07.02.2024, ora 10°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune la casieria Pieței Bartolomeu până  cel târziu la data de  23.02.2024 ora 10°°   sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe până  cel târziu la data de  26.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care doritorii pot participa la licitație in piața Bartolomeu  sunt următoarele:

Loc nr Tip operator Perioadă ocupare Suprafața mp Preț pornire lei/loc/perioada Cost caiet de sarcini (lei) Salubritate

Lei/zi

1 Meșteșugari 28.02-03.03 9 135,00 50,00 5,00
2 Agenți economici 27.02 – 10.03 6 234,00 50,00 5,00
3 Agenți economici 27.02 – 10.03 6 234,00 50,00 5,00

 

*Intervalul de ocupare  al locurilor este fix ,cuprins între 27.02.2024-10.03.2024 si 28.02-03.03.2024.

**În baza unui caiet de sarcini poate fi adjudecat 1 loc de vânzare.

***Meșteșugarii care doresc prelungirea perioadei , dar nu mai mult de data de 10.03.2024, pot solicita acesta pe bază de cerere scrisă.

****In cazul în care locurile de vânzare destinate mestesugarilor rămân neocupate, acestea vor putea fi licitate și atribuite în aceeași zi agenților economici interesați.

5.PIAȚA STAR

             Licitația se va organiza în data de 26.02.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piete Brasov,strada Nicolae Balcescu nr 64,etaj II,  în 2 etape :

1)meșteșugari pe locuri dedicate -începând cu ora 11°° ;

2)agenții economici participanți- începând cu ora 12°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției  www.pietepublice.ro, începând cu data de 07.02.2024,ora 10°°.          Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune la casieria Pieței Star până  cel târziu la data de  23.02.2024 ora 10°° sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe până  cel târziu la data de  26.02.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care doritorii pot participa la licitație in piața Star  sunt următoarele:

Loc nr Tip operator Perioadă ocupare Suprafața loc(mp) Preț pornire lei/loc/ perioada Cost caiet de sarcini (lei) Salubritate

Lei/zi

Masa nr 40 Meșteșugari 28.02-03.03  1,54  46,00 50,00  

5,00

Masa nr 41 Meșteșugari 28.02-03.03  1,54 46,00 50,00  

5,00

Masa nr 42 Agenți economici 28.02-03.03  1,54  46,00 50,00  

5,00

Masa nr 43 Agenți economici 28.02-03.03  1,54  46,00 50,00  

5,00

Masa nr 44 Agenți economici 27.02 – 10.03  1,54  120,00 50,00  

5,00

Masa nr 45 Agenți economici 27.02 – 10.03  1,54  120,00 50,00  

5,00

Masa nr 46 Agenți economici 27.02 – 10.03  1,54  120,00 50,00  

5,00

 

*Intervalul de ocupare  al locurilor este fix ,cuprins între 27.02.2024-10.03.2024 si 28.02-03.03.2024.

**În baza unui caiet de sarcini poate fi adjudecat 1 loc de vânzare.

***Meșteșugarii care doresc prelungirea perioadei , dar nu mai mult de data de 10.03.2024, pot solicita acesta pe bază de cerere scrisă.

****In cazul în care locurile de vânzare destinate mestesugarilor rămân neocupate, acestea vor putea fi licitate și atribuite în aceeași zi agenților economici interesați.

Documentele necesare pot fi descărcate de aici:

Caietul de sarcini se poate descarca de aici.

Caietul de sarcini pentru piata Star se poate descarca de aici.

Schitele pentru spatiile unde se pot comercializa martisoare si cadouri se poate descarca de aici