Închirierea prin licitație a 8 spații comerciale din Piața Bartolomeu și Piaţa Astra
- Informaţii generale privind autoritatea contractantă:
Serviciul Public Administrare Pieţe cu sediul în Brașov str. Nicolae Bălcescu nr. 64, cod fiscal 14836210 telefon 0268/419993, 0368/430161, e-mail: contact@pietepublice.ro, e-mail persoană de contact: tudor@pietepublice.ro, anunţă organizarea următoarei licitații publice:
II.Informaţii generale privind obiectele închirierii:
Se organizează licitație publică conform prevederilor O.U.G. 57/2019 și ale HCL nr. 428/09.06.2022 pentru închirierea unui număr de 8 spaţii comerciale aparținând domeniului public al Municipiului Brașov și date în administrarea Serviciului Public Administrare Pieţe destinate comercializării de produse alimentare ,agroalimentare și conexe din Piața Bartolomeu , Strada Ioan Bogdan nr 2, Brașov și din Piaţa Astra, Strada Jupiter 1, Brașov cod poştal-500360
Licitaţia va avea loc la sediul Serviciului Public Administrare Pieţe din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj II, sală şedinţe, în data de 12.08.2025, ora 10°° pentru un nr. de 8(opt) spații comerciale:
– Piața Astra –spațiul nr. 1 în suprafață de 12,21 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 2 în suprafață de 12,51 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 3 în suprafață de 17,90 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 4 în suprafață de 18,00 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 9 în suprafață de 16,00 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 10 în suprafață de 14,50 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 11 în suprafață de 17,50 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 12 în suprafață de 17,96 mp
Documentația de atribuire se achiziționează contra cost la prețul de 100 lei/exemplar de la registratura Serviciului Public Administrare Pieţe sau se poate descărca gratuit online de pe site-ul Serviciului Public Administrare Pieţe – www.pietepublice.ro, începând cu data de 15.07.2025, orele 13°°.
Contravaloarea Garanției de participare la licitație este în valoare de 500 lei și se achită la casieriile tuturor pieţelor şi la casieria centrală de la sediul Serviciului Public Administrare Pieţe din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, începând cu data de 15.07.2025, orele 13°°.
În cazul în care există situații în care garanția este depusă la Serviciului Public Administrare Pieţe cu ocazia participării la alte proceduri organizate și desfășurate de către serviciul nostru , se va depune la dosar copie după chitanța inițială sau extrasul de cont cu sintagma ”conform cu originalul”.
Toate documentele menționate în cuprinsul Documentației de atribuire în vederea participării la licitaţie se vor depune în plicul exterior sigilat , într-un singur exemplar. Plicul exterior va conține un plic interior sigilat care trebuie să conțină în mod obligatoriu oferta financiară conform documentației de atribuire , repectiv prețul ofertei trebuie să fie cel puțin egal cu prețul minim de pornire al licitației, împreună cu celelalte documente. Plicul exterior sigilat se va depune la registratura Serviciului Public Administrare Pieţe, din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj I până cel târziu la data de 06.08.2025 ora 10°°.
Fiecare ofertant participant poate depune doar o singură ofertă/spațiu.
Documentele necesare se pot descărca dând click mai jos:
- Anunt, format word
- Documentatie atribuire spatiu nr. 1 Astra
- Documentatie atribuire spatiu nr. 2 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 3 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 4 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 9 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 10 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 11 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 12 Bartolomeu
- Fișă de date – Spatiul 1 Astra
- Fișă de date-spatiul 2- Bartolomeu
- Fișă de date-spatiul 3- Bartolomeu
- Fișă de date-spatiul 4 – Bartolomeu
- Fișă de date-spatiul 9- Bartolomeu
- Fișă de date-spatiul 10- Bartolomeu
- Fișă de date-spatiul 11- Bartolomeu
- Fișă de date-spatiul 12- Bartolomeu
- Harta Astra+ Bartolomeu
Închirierea prin licitație a locurilor de vânzare pentru agenți economici 14.07.2025
ANUNȚ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A LOCURILOR DE VÂNZARE DESTINATE AGENȚILOR ECONOMICI DIN DATA DE 14.07.2025
Serviciul Public Administrare Piețe Brașov în conformitate cu H.C.L nr. 265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță organizarea licitațiilor publice prin concurs de oferte cu plic închis în vederea ocupării locurilor de vânzare destinate agenților economici în data de 14.07.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
1.PIAȚA DACIA
Licitația se va organiza în data de 14.07.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/ /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 10.07.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau la sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 14.07.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Dacia până la data de 11.07.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt următoarele:
-Tronson I acoperit – zona 1. : 249, 250, 251;
-Tronson I – zona 2 : masa nr. 237;
-Tronson I zona 3 mesele nr .: 269, 277, 279, 280+C , 281, 285, 290, 291+C, 292, 293+C, 298;
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare permanente este cuprinsă între 15.07.2025 – 31.07.2028.
Locurile temporare sunt amplasate în Tronsonul II :
- Locul T 22– destinat amplasării unei tonete mobile pentru vânzare de pop-corn
- Mese : 92, 93 – destinate exclusiv comercializării de fructe de pădure din flora spontană
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare temporare este cuprinsă între 15.07.2025 – 30.09.2025.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
2.PIAȚA ASTRA
Licitația se va organiza în data de 14.07.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 10.07.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter nr. 1 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 14.07.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Astra până la data de 11.07.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt următoarele:
– Zona 2 masa nr.: 119;
– Zona 3 masa nr.:19, 28;
– Zona 1, masa nr.: 72,73,74
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare permanente este cuprinsă între 15.07.2025 – 31.07.2028.
Locurile temporare din Piața Astra sunt următoarele:
– Zona 1, mesele nr.: 130, 131,132,133,134,135,136,137 rezevate strict pentru vânzarea produselor din flora spontană.
– Locul T6– destinat amplasării unei tonete mobile pentru vânzare de pop-corn
– Locul T14 – loc destinat comercializării de flori
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare sezioniere este cuprinsă între 15.07.2025- 30.09.2025.
Perioada de ocupare a locului de vânzare T 14 este cuprinsă între 15.07.2025 – 31.12.2025
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
3.PIAȚA DE MIERCURI
Licitația se va organiza în data de 14.07.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 10.07.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului nr. 9A, sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 14.07.2025 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri până la data de 11.07.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 7;
- Modul suprafață 7 mp – nr. 9;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 15;
- Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 68
Perioada de ocupare este cuprinsă între 15.07.2025 – 31.07.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
4.PIAȚA TRACTORUL
Licitația se va organiza în data de 14.07.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 10.07.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 14.07.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 11.07.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:
-Zona 2 mesele nr. : 138, 139;
-Zona 3 mesele nr. : 127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare permanente este cuprinsă între 15.07.2025 – 31.07.2028.
Locurile temporare din Piața Tractorul sunt următoarele:
– Locul T 2 – destinat amplăsării unei tonete mobile pentru vânzarea de porumb-fiert
– Mese : 147, 148 – destinate exclusiv comercializării de fructe de pădure din flora sponană
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare sezioniere este cuprinsă între 15.07.2025- 30.09.2025.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
5.PIAȚA MIXTĂ BARTOLOMEU
Licitația se va organiza în data de 14.07.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 10.07.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 14.07.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu până la data de 11.07.2025 ora 10°°.
Subliniem faptul că mesele oferite spre licitație se pot ocupa și de agenții economici care comercializează produse industriale.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu sunt următoarele:
-Zona 1 mesele nr. : 9, 10, 12, 15, 17;
-Zona 2 mesele nr. : 5, 6, 7, 11, 24, 25, 27;
-Zona 3 mesele nr. : 26, 36, 37, 38, 39.
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare permanente este cuprinsă între 15.07.2025 – 31.07.2028.
Locurile temporare din Piața Bartolomeu sunt următoarele:
-Locul T 1 – destinat amplăsării unei tonete mobile pentru vânzarea de porumb-fiert
-Mese : 36,37 -destinate exclusiv comercializării de fructe de pădure din flora sponană
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare sezioniere este cuprinsă între 15.07.2025- 30.09.2025.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
6.PIAȚA STAR
Licitația se va organiza în data de 14.07.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 10.07.2025 , ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 14.07.2025, ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 11.07.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt
următoarele:
-Hala Star zona I mesele nr. : 17, 18;
-Hala Star zona 2 mesele nr. : 19, 20,21,22,23,24,25, 26, 27, 28, 29, 30,31,32,33,34,35,36 ;
-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele nr. : 1, 2, 7, 8 , 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22
-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele nr. : 13, 14, 15, 16+C.
-Platou Star zona 1 Flori mesele nr. : 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12.
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare permanente este cuprinsă între 15.07.2025 – 31.07.2028.
Locurile temporare din Piața Star sunt următoarele:
-Locul T 3- destinat amplăsării unei tonete mobile pentru vânzarea de porumb-fiert
-Mese : 55, 56 – destinate exclusiv comercializării de fructe de pădure din flora sponană
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare sezioniere este cuprinsă între 15.07.2025- 30.09.2025
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
Caietul de sarcini se poate descărca dând click mai jos:
ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A LOCURILOR DE VÂNZARE TEMPORARE AGENȚI ECONOMICI 30.06.2025
ANUNȚ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A LOCURILOR DE VÂNZARE TEMPORARE PENTRU ACTIVITĂȚI SEZONIERE DESTINATE AGENȚILOR ECONOMICI DIN DATA DE 30.06.2025
Serviciul Public Administrare Piețe Brașov în conformitate cu H.C.L nr. 265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță organizarea licitațiilor publice prin concurs de oferte cu plic închis în vederea ocupării locurilor de vânzare destinate agenților economici în data de 30.06.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Licitația se va organiza în data de 30.06.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/ /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 25.06.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau la sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 30.06.2025 ora 10°° sau la casieriile piețelor până la data de 27.06.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație sunt următoarele:
Piața ASTRA
- Locul T5- destinat amplăsării unei tonete mobile pentru vânzarea de porumb-fiert
- Locul T6- destinat amplasării unei tonete mobile pentru vânzare de pop-corn
- Locul T14 din piața Astra , loc destinat comercializării de flori
Piața DACIA – tronsonul II
- Locul T 21 – destinat amplăsării unei tonete mobile pentru vânzarea de porumb-fiert
- Locul T 22- destinat amplasării unei tonete mobile pentru vânzare de pop-corn
- Mese : 92, 93 – destinate exclusiv comercializării de fructe de pădure din flora sponană
Piața TRACTORUL
- Locul T 2 – destinat amplăsării unei tonete mobile pentru vânzarea de porumb-fiert
- Mese : 147, 148 – destinate exclusiv comercializării de fructe de pădure din flora sponană
Piața STAR
- Locul T 3- destinat amplăsării unei tonete mobile pentru vânzarea de porumb-fiert
- Mese : 55, 56 – destinate exclusiv comercializării de fructe de pădure din flora sponană
Piața BARTOLOMEU
- Locul T 1 – destinat amplăsării unei tonete mobile pentru vânzarea de porumb-fiert
- Mese : 36,37 -destinate exclusiv comercializării de fructe de pădure din flora sponană
Perioada de ocupare a locurilor temporare este cuprinsă între 01.07.2025 – 30.09.2025
Perioada de ocupare pentru locul T 14 este cuprinsă între 01.07.2025-31.12.2025
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
Caietul de sarcini se poate descărca dând click mai jos:
ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A MESELOR DESTINATE AGENȚILOR ECONOMICI ÎN DATA DE 26.06.2025
ANUNȚ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A MESELOR DESTINATE AGENȚILOR ECONOMICI ÎN DATA DE 26.06.2025
Serviciul Public Administrare Piețe Brașov în conformitate cu H.C.L nr. 265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță organizarea licitațiilor publice prin concurs de oferte cu plic închis în vederea ocupării locurilor de vânzare destinate agenților economici în data de 26.06.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
1.PIAȚA DACIA
Licitația se va organiza în data de 26.06.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/ /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.06.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau la sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.06.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Dacia până la data de 25.06.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt următoarele:
-Tronson I acoperit – zona 1. : 249, 250, 251;
-Tronson I – zona 2 : masa nr. 237;
-Tronson I zona 3 mesele nr .: 269, 277, 279, 280+C , 281, 285, 290, 291+C, 292, 293+C, 298;
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.07.2025 – 30.06.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
2.PIAȚA ASTRA
Licitația se va organiza în data de 26.06.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.06.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter nr. 1 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.06.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Astra până la data de 25.06.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt următoarele:
– Zona 2 masa nr.: 119;
– Zona 3 masa nr.:19, 28;
– Zona 1, masa nr.: 71,72,73,74
– Zona 1, mese rezevate strict pentru vânzarea produselor din flora spontană, masa nr.: 130, 131,132,133,134,135,136,137
-Modul suprafață 12,5 mp – nr. 1
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare permanente este cuprinsă între 01.07.2025 – 30.06.2028.
Perioada de ocupare pentru locurile de vânzare sezioniere (cum sunt cele din zona 1) este cuprinsă între 01.07.2025- 30.09.2025.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
3.PIAȚA DE MIERCURI
Licitația se va organiza în data de 26.06.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.06.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului nr. 9A , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.06.2025 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri până la data de 25.06.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 7;
- Modul suprafață 7 mp – nr. 9;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 15;
- Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 68
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.07.2025 – 30.06.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
4.PIAȚA TRACTORUL
Licitația se va organiza în data de 26.06.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.06.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.06.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 25.06.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:
-Zona 2 mesele nr. : 68, 69,138, 139;
-Zona 3 mesele nr. : 127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.07.2025 – 30.06.2028
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
5.PIAȚA MIXTĂ BARTOLOMEU
Licitația se va organiza în data de 26.06.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.06.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.06.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu până la data de 25.06.2025 ora 10°°.
Subliniem faptul că mesele oferite spre licitație se pot ocupa și de agenții economici care comercializează produse industriale.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu sunt următoarele:
-Zona 1 mesele nr. : 9, 10, 12, 15, 17;
-Zona 2 mesele nr. : 5, 6, 7, 11, 24, 25, 27;
-Zona 3 mesele nr. : 26, 36, 37, 38, 39.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.07.2025 -30.06.2028
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
6.PIAȚA STAR
Licitația se va organiza în data de 26.06.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 19.06.2025 , ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.06.2025, ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 25.06.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt
următoarele:
-Hala Star zona I mesele nr. : 17, 18;
-Hala Star zona 2 mesele nr. : 19, 20,21,22,23,24,25, 26, 27, 28, 29, 30,31,32,33,34,35,36 ;
-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele nr. : 1, 2, 7, 8 , 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22
-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele nr. : 13, 14, 15, 16+C.
-Platou Star zona 1 Flori mesele nr. : 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.07.2025 -30.06.2028 .
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
Caietul de sarcini se poate descărca dând click mai jos:
ANUNȚ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A MESELOR DESTINATE AGENȚILOR ECONOMICI ÎN DATA DE 29.05.2025
ANUNȚ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A MESELOR DESTINATE AGENȚILOR ECONOMICI ÎN DATA DE 29.05.2025
Serviciul Public Administrare Piețe Brașov în conformitate cu H.C.L nr. 265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță organizarea licitațiilor publice prin concurs de oferte cu plic închis în vederea ocupării locurilor de vânzare destinate agenților economici în data de 29.05.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
1.PIAȚA DACIA
Licitația se va organiza în data de 29.05.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 21.05.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.05.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Dacia până la data de 28.05.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt următoarele:
-Tronson I acoperit – zona 1. : 249, 250, 251;
-Tronson I – zona 2 : masa nr. 237;
-Tronson I zona 3 mesele nr .: 269, 277, 279, 280+C , 281, 285, 290, 291+C, 292, 298;
– Tronson II – zona 1 masa nr. 49;
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.06.2025 – 31.05.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
2.PIAȚA ASTRA
Licitația se va organiza în data de 29.05.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 21.05.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter nr. 1 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.05.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Astra până la data de 28.05.2025ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt următoarele:
– Zona 2 masa nr.: 114, 119;
– Zona 3 masa nr.:18,19, 28, 32.
-Modul suprafață 12,5 mp – nr. 1
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.06.2025 – 31.05.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
3.PIAȚA DE MIERCURI
Licitația se va organiza în data de 29.05.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 21.05.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului nr. 9A , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.05.2025 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri până la data de 28.05.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 7;
- Modul suprafață 7 mp – nr. 9;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 15;
- Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 68.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.06.2025 – 31.05.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
4.PIAȚA TRACTORUL
Licitația se va organiza în data de 29.05.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 21.05.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.05.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 28.05.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:
-Zona 2 mesele nr. : 68, 69, 138, 139;
-Zona 3 mesele nr. : 127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.06.2025 – 31.05.2028
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
5.PIAȚA MIXTĂ BARTOLOMEU
Licitația se va organiza în data de 29.05.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 21.05.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.05.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu până la data de 28.05.2025 ora 10°°.
Subliniem faptul că mesele oferite spre licitație se pot ocupa și de agenții economici care comercializează produse industriale.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu sunt următoarele:
-Zona 1 mesele nr. : 9, 10, 12, 15, 17;
-Zona 2 mesele nr. : 5, 6, 7, 11, 24, 25, 27;
-Zona 3 mesele nr. : 26, 36, 37, 38, 39.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.06.2025 -31.05.2028
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
6.PIAȚA STAR
Licitația se va organiza în data de 29.05.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 21.05.2025 , ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.05.2025, ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 28.05.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt următoarele:
-Hala Star zona I mesele nr. : 17, 18;
-Hala Star zona 2 mesele nr. : 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ;
-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele nr. : 1, 2 7, 8 , 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22 , 23 , 24;
-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele nr. : 13, 14, 15, 16+C .
-Platou Star zona 1 Flori mesele nr. : 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.06.2025 -31.05.2028 .
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
Caietul de sarcini se poate descărca dând click mai jos: