Închirierea prin licitație a 8 spaţii comerciale din Piața Astra și Piața Bartolomeu
Anunț privind închirierea prin licitație a unui număr de 8 spaţii comerciale din Piața Astra și Piața Bartolomeu
- Informaţii generale privind autoritatea contractantă:
Serviciul Public Administrare Pieţe cu sediul în Brașov str. Nicolae Bălcescu nr. 64, cod fiscal 14836210 telefon 0268/419993, 0368/430161, e-mail: contact@pietepublice.ro, e-mail persoană de contact: tudor@pietepublice.ro, anunţă organizarea următoarei licitații publice:
II.Informaţii generale privind obiectele închirierii:
Se organizează licitație publică conform prevederilor O.U.G. 57/2019 și ale HCL nr. 428/09.06.2022 pentru închirierea unui număr de 8 spaţii comerciale aparținând domeniului public al Municipiului Brașov și date în administrarea Serviciului Public Administrare Pieţe destinate comercializării de produse alimentare, agroalimentare și conexe din Piața Bartolomeu, Strada Ioan Bogdan nr 2, Brașov și din Piaţa Astra, Strada Jupiter 1, Brașov cod poştal-500360
Licitaţia va avea loc la sediul Serviciului Public Administrare Pieţe din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj II, sală şedinţe, în data de 24.02.2025, ora 10°° pentru un nr. de 8(opt) spații comerciale:
– Piața Astra –spațiul nr. 60 în suprafață de 9,97 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 2 în suprafață de 12,51 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 3 în suprafață de 17,90 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 4 în suprafață de 18,00 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 9 în suprafață de 16,00 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 10 în suprafață de 14,50 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 11 în suprafață de 17,50 mp
– Piața Bartolomeu – spațiul nr. 12 în suprafață de 17,96 mp
Documentația de atribuire se achiziționează contra cost la prețul de 100 lei/exemplar de la registratura Serviciului Public Administrare Pieţe sau se poate descărca gratuit online de pe site-ul Serviciului Public Administrare Pieţe – www.pietepublice.ro, începând cu data de 31.01.2025, orele 13°°.
Contravaloarea Garanției de participare la licitație este în valoare de 500 lei și se achită la casieriile tuturor pieţelor şi la casieria centrală de la sediul Serviciului Public Administrare Pieţe din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, începând cu data de 31.01.2025, orele 13°°.
În cazul în care există situații în care garanția este depusă la Serviciului Public Administrare Pieţe cu ocazia participării la alte proceduri organizate și desfășurate de către serviciul nostru , se va depune la dosar copie după chitanța inițială sau extrasul de cont cu sintagma ”conform cu originalul”.
Toate documentele menționate în cuprinsul Documentației de atribuire în vederea participării la licitaţie se vor depune în plicul exterior sigilat , într-un singur exemplar. Plicul exterior va conține un plic interior sigilat care trebuie să conțină în mod obligatoriu oferta financiară conform documentației de atribuire , repectiv prețul ofertei trebuie să fie cel puțin egal cu prețul minim de pornire al licitației, împreună cu celelalte documente. Plicul exterior sigilat se va depune la registratura Serviciului Public Administrare Pieţe, din str. Nicolae Bălcescu nr. 64, județul Braşov, etaj I până cel târziu la data de 19.02.2025 ora 10°°.
Fiecare ofertant participant poate depune doar o singură ofertă/spațiu.
Documentele necesare se pot descărca de aici:
- Documentatie atribuire spatiu nr. 60 Astra
- Documentatie atribuire spatiu nr. 2 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 3 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 4 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 9 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 10 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 11 Bartolomeu
- Documentatie atribuire spatiu nr. 12 Bartolomeu
- Fisa de date spatiul 60 Astra
- Fisa de date-spatiul 2-Bartolomeu
- Fisa de date-spatiul 3-Bartolomeu
- Fisa de date-spatiul 4 -Bartolomeu
- Fisa de date-spatiul 9-Bartolomeu
- Fisa de date-spatiul 10-Bartolomeu
- Fisa de date-spatiul 11-Bartolomeu
- Fisa de date-spatiul 12-Bartolomeu
- Harta Astra și Bartolomeu
Închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 30.01.2025
Anunț privind închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 30.01.2025
Serviciul Public Administrare Piețe Brașov în conformitate cu H.C.L nr. 265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță organizarea licitațiilor publice prin concurs de oferte cu plic închis în vederea ocupării locurilor de vânzare destinate agenților economici în data de 30.01.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
1.PIAȚA DACIA
Licitația se va organiza în data de 30.01.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.01.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 30.01.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Dacia până la data de 29.01.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt următoarele:
-Tronson I acoperit – zona 1. : 249, 250, 251;
-Tronson I – zona 2 : masa nr. 237;
-Tronson I zona 3 mesele nr .: 269, 277, 279, 280+C , 281, 285, 290, 291+C, 292, 293+C , 296+C , 298;
– Tronson II – zona 2 mesele nr.: 76, 77;
– Tronson III – zona 1 masa nr. 4.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.02.2025 -30.01.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
2.PIAȚA ASTRA
Licitația se va organiza în data de 30.01.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.01.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter nr. 1 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 30.01.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Astra până la data de 29.01.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt următoarele:
– Zona 1 masa nr .: 29 ;
– Zona 2 masa nr.: 62, 114, 115, 119;
– Zona 3 masa nr.:18,19, 28, 32.
-Modul suprafață 12,5 mp – nr. 1
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.02.2025 -30.01.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
3.PIAȚA DE MIERCURI
Licitația se va organiza în data de 30.01.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.01.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului nr. 9A , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 30.01.2025 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri până la data de 29.01.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 7;
- Modul suprafață 7 mp – nr. 9;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 15;
- Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;
- Modul suprafață 11 mp – nr. 42;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 53;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 68.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.02.2025 -30.01.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
4.PIAȚA TRACTORUL
Licitația se va organiza în data de 30.01.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.01.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 30.01.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 29.01.2025 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:
-Zona 2 mesele nr. : 68, 138, 139;
-Zona 3 mesele nr. : 127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.02.2025 -30.01.2028.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
5.PIAȚA MIXTĂ BARTOLOMEU
Licitația se va organiza în data de 30.01.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.01.2025, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 30.01.2025 ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu până la data de 29.01.2025 ora 10°°.
Subliniem faptul că mesele oferite spre licitație se pot ocupa și de agenții economici care comercializează produse industriale.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu sunt următoarele:
-Zona 1 mesele nr. : 9, 10, 12, 15, 17;
-Zona 2 mesele nr. : 5, 6, 7, 11, 24, 25, 27;
-Zona 3 mesele nr. : 26, 36, 37, 38, 39.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.02.2025 -30.01.2028
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
6.PIAȚA STAR
Licitația se va organiza în data de 30.01.2025 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.01.2025 , ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 30.01.2025, ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 29.01.2025 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt următoarele:
-Hala Star zona I mesele nr. : 17, 18;
-Hala Star zona 2 mesele nr. : 19, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 34, 35, 36 ;
-Platou Star zona 1 Flori mesele nr. : 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12;
-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele nr. : 1, 2, 3, 4, 5, 6 7, 8 , 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22 , 23 , 24;
-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele nr. : 13, 14, 15, 16+C, 17 , 18 .
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.02.2025 -30.01.2028 .
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
Documentele necesare se pot descărca de aici:
Caietul de sarcini se poate descărca de aici
Închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 27.11.2024
ANUNȚ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A MESELOR DESTINATE AGENȚILOR ECONOMICI ÎN DATA DE 27.11.2024
Serviciul Public Administrare Piețe Brașov în conformitate cu H.C.L nr. 265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță organizarea licitațiilor publice prin concurs de oferte cu plic închis în vederea ocupării locurilor de vânzare destinate agenților economici în data de 27.11.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
1.PIAȚA DACIA
Licitația se va organiza în data de 27.11.2024la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționeaz contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.11.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 27.11.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Dacia până la data de 26.11.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt următoarele:
-Tronson I acoperit – zona 1. : 249, 250, 251;
-Tronson I – zona 2 : masa nr. 237;
-Tronson I zona 3 mesele nr .: 269, 277, 279, 280+C , 281, 285, 290, 291+C, 292, 293+C , 296+C , 298;
– Tronson II – zona 1 masa nr.: 14;
– Tronson II – zona 2 mesele nr.: 77;
– Tronson III – zona 1 masa nr. 4.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.12.2024 – 30.11.2027
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
2.PIAȚA ASTRA
Licitația se va organiza în data de 27.11.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.11.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter nr. 1 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 27.11.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Astra până la data de 26.11.2024ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt următoarele:
– Zona 1 masa nr .:30 ;
– Zona 2 masa nr.: 114, 115, 119;
– Zona 3 masa nr.:18,19, 28, 32.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.12.2024 – 30.11.2027.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
3.PIAȚA DE MIERCURI
Licitația se va organiza în data de 27.11.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.11.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului nr. 9A , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 27.11.2024 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri până la data de 26.11.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 7;
- Modul suprafață 7 mp – nr. 9;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 15;
- Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 68.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.12.2024 – 30.11.2027.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
4.PIAȚA TRACTORUL
Licitația se va organiza în data de 27.11.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.11.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 27.11.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 26.10.2024ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:
-Zona 2 mesele nr. : 68, 138, 139;
-Zona 3 mesele nr. : 127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.
– Zona Flori masa nr.: 4
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.12.2024 – 30.11.2027.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
5.PIAȚA MIXTĂ BARTOLOMEU
Licitația se va organiza în data de 27.11.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.11.2024,ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 27.11.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu până la data de 26.11.2024ora 10°°.
Subliniem faptul că mesele oferite spre licitație se pot ocupa și de agenții economici care comercializează produse industriale.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu sunt următoarele:
-Zona 1 mesele nr. : 9, 10, 12, 15, 17;
-Zona 2 mesele nr. : 5, 6, 7, 11, 24, 25, 27;
-Zona 3 mesele nr. : 26, 36, 37, 38, 39.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.12.2024 – 30.11.2027
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
6.PIAȚA STAR
Licitația se va organiza în data de 27.11.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.11.2024 ,ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 27.11.2024ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 26.11.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt următoarele:
-Hala Star zona I mesele nr. : 17, 18;
-Hala Star zona 2 mesele nr. : 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ;
-Platou Star zona 1 Flori mesele nr. : 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12;
-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele nr. : 1, 2, 3, 4, 5, 6 7, 8 , 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22 , 23 , 24;
-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele nr. : 13, 14, 15, 16+C, 17 , 18 .
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.12.2024 – 30.11.2027 .
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
Documentele necesare se pot descărca de aici:
Anunțul complet se poate descărca de aici
Caietul de sarcini se poate descărca de aici
Închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 29.10.2024
ANUNȚ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A MESELOR DESTINATE AGENȚILOR ECONOMICI ÎN DATA DE 29.10.2024
Serviciul Public Administrare Piețe Brașov în conformitate cu H.C.L nr. 265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță organizarea licitațiilor publice prin concurs de oferte cu plic închis în vederea ocupării locurilor de vânzare destinate agenților economici în data de 29.10.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
1.PIAȚA DACIA
Licitația se va organiza în data de 29.10.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe
Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționeaza contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.10.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.10.2024, ora 10°° sau la casieria pieței Dacia până la data de 28.10.2024ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt următoarele:
-Tronson I acoperit – zona 1. : 249, 250, 251;
-Tronson I – zona 2 : masa nr. 237;
-Tronson I zona 3 mesele nr .: 269, 277, 279, 280+C , 281, 285, 290, 291+C, 292, 293+C, 296+C, 298;
– Tronson II – zona 2 mesele nr.: 30, 31;
– Tronson III – zona 1 mesele nr.: 4, 5;
– Tronson III – zona 2 masa nr. 6.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.11.2024 – 31.10.2027
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
2.PIAȚA ASTRA
Licitația se va organiza în data de 29.10.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe
Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile
piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.10.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter nr. 1 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.10.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Astra până la data de 28.10.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt
următoarele:
– Zona 1 masa nr .:34;
– Zona 2 masa nr.: 119;
– Zona 3 masa nr.:18,19, 28, 32.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.11.2024 – 31.10.2027.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare.
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis, iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
3.PIAȚA DE MIERCURI
Licitația se va organiza în data de 29.10.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe
Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile
piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de
17.10.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului nr. 9A , sau la sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de
29.10.2024 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri până la data de 28.10.2024.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:
– Modul suprafață 5,5 mp – nr. 7;
– Modul suprafață 7 mp- nr. 9;
– Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;
– Modul suprafață 5,5 mp – nr. 68.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.11.2024 – 31.10.2027
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare.
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis, iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
4.PIAȚA TRACTORUL
Licitația se va organiza în data de 29.10.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe
Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.10.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.10.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 28.10.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:
-Zona 2 mesele nr.: 68, 138, 139;3
-Zona 3 mesele nr.: 127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.11.2024 – 31.10.2027.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare.
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
5.PIAȚA MIXTĂ BARTOLOMEU
Licitația se va organiza în data de 29.10.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe
Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile
piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.10.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5 sau la sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.10.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu până la data de 28.10.2024, ora 10°°.
Subliniem faptul că mesele oferite spre licitație se pot ocupa și de agenții economici care comercializează produse industriale.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu sunt următoarele:
-Zona 1 mesele nr.: 9, 10, 15;
-Zona 2 mesele nr.: 5, 6, 7, 11, 24, 25;
-Zona 3 mesele nr.: 26, 36, 37, 38, 39.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.11.2024 – 31.10.2027
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare.
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis, iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
6.PIAȚA STAR
Licitația se va organiza în data de 29.10.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe
Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.10.2024 ,ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64 sau la sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 29.10.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 28.10.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt următoarele:
-Hala Star zona I mesele nr.: 17, 18;4
-Hala Star zona 2 mesele nr.: 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ;
-Platou Star zona 1 Flori mesele nr.: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12;
-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele nr.: 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22
-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele nr.: 13, 14, 15, 16+C.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.11.2024 – 31.10.2027.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare.
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis, iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
Documentele necesare se pot descărca de aici:
Închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 26.09.2024
Anunț privind închirierea prin licitație a meselor destinate agenților economici în data de 26.09.2024
- Serviciul Public Administrare Piețe Brașov în conformitate cu H.C.L nr. 265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță organizarea licitațiilor publice prin concurs de oferte cu plic închis în vederea ocupării locurilor de vânzare destinate agenților economici în data de 26.09.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
1.PIAȚA DACIA
Licitația se va organiza în data de 26.09.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționeaz contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.09.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.09.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Dacia până la data de 25.09.2024ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt
următoarele:
-Tronson I acoperit – zona 1. : 249, 250, 251;
-Tronson I – zona 2 : masa nr. 237;
-Tronson I zona 3 mesele nr .: 269, 277, 278, 279, 280+C , 281, 285, 290, 291+C, 292, 293+C , 296+C , 298;
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.10.2024 – 30.09.2027
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
2.PIAȚA ASTRA
Licitația se va organiza în data de 26.09.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.09.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter nr. 1 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.09.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Astra până la data de 25.09.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt următoarele:
– Zona 1 masa nr .:34;
– Zona 2 masa nr.: 119;
– Zona 3 masa nr.:18,19, 28, 32.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.10.2024 – 30.09.2027.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
3.PIAȚA DE MIERCURI
Licitația se va organiza în data de 26.09.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.09.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului nr. 9A , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.09.2024 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri până la data de 25.09.2024.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 7;
- Modul suprafață 7 mp- nr. 9;
- Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;
- Modul suprafață 5,5 mp – nr. 68.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.10.2024 – 30.09.2027
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
4.PIAȚA TRACTORUL
Licitația se va organiza în data de 26.09.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.09.2024, ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14 , sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.09.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 25.09.2024ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:
-Zona 2 mesele nr. : 68, 138, 139;
-Zona 3 mesele nr. : 127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.10.2024 – 30.09.2027.
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
5.PIAȚA MIXTĂ BARTOLOMEU
Licitația se va organiza în data de 26.09.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.09.2024,ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.09.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu până la data de 25.09.2024ora 10°°.
Subliniem faptul că mesele oferite spre licitație se pot ocupa și de agenții economici care comercializează produse industriale.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu sunt următoarele:
-Zona 1 mesele nr. : 9, 10, 15;
-Zona 2 mesele nr. : 5, 6, 7, 11, 24, 25;
-Zona 3 mesele nr. : 26, 36, 37, 38, 39.
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.10.2024 – 30.09.2027
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.
6.PIAȚA STAR
Licitația se va organiza în data de 26.09.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II, începând cu ora 11°°.
Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 18.09.2024 ,ora 13°°.
Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor depune personal prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64 sau sediul Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, până cel târziu la data de 26.09.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 25.09.2024 ora 10°°.
Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt
următoarele:
-Hala Star zona I mesele nr. : 17, 18;
-Hala Star zona 2 mesele nr. : 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ;
-Platou Star zona 1 Flori mesele nr. : 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12;
-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele nr. : 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22
-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele nr. : 13, 14, 15, 16+C .
Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.10.2024 – 30.09.2027 .
În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .
Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.
Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.
Toate documentele transmise în copie vor fi semnate “conform cu originalul”.
Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE
Caietul de sarcini cu detalii complete poate fi descărcat accesând link-ul ACESTA!