Licitație pentru închirierea meselor destinate agenților economici

ANUNȚ PRIVIND ÎNCHIRIEREA PRIN LICITAȚIE A MESELOR DESTINATE AGENȚILOR ECONOMICI ÎN DATA DE 26.04.2024

 

Serviciul  Public Administrare  Piețe  Brașov în conformitate cu   H.C.L  nr. 265/2022 și H.C.L nr . 428/2022 , anunță  organizarea licitațiilor  publice prin concurs de oferte  cu plic închis  în vederea ocupării locurilor de vânzare  destinate agenților economici  în data de 26.04.2024 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°. 

1.PIAȚA DACIA

Licitația se va organiza în data de 26.04.2024  la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționeaz contra cost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  17.04.2024, ora 13°°.

            Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5, sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  26.04.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Dacia  până la data de 25.04.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație in piața Dacia sunt

următoarele:

-Tronson I  acoperit  – zona 1. :  249, 250, 251;

-Tronson I  – zona 2 :  masa nr. 237;

-Tronson I  acoperit  – zona 2. : 272+C, 273;

-Tronson I zona 3  mesele nr .:  269, 270, 271,272+C, 273, 277, 278,  279, 280+C, 281, 285, 290, 291+C, 292, 293+C,296+C , 298;

– Tronson II – zona 3: masa nr. 83; 84

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.05.2024 – 30.04.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

2.PIAȚA ASTRA

Licitația se va organiza în data de 26.04.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov, strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.04.2024, ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Astra , strada Jupiter  nr. 1  , sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de 26.04.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Astra  până la data de 25.04.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Astra sunt următoarele:

– Zona 2  masa nr.:  119;

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.05.2024 – 30.04.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

3.PIAȚA  DE MIERCURI 

Licitația se va organiza în data de 26.04.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.04.2024, ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței De Miercuri, strada Oașului  nr. 9A  , sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  26.04.2024 ora 10°° sau la casieria pieței De Miercuri  până la data de 25.04.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața De Miercuri sunt următoarele:

  • Modul suprafață 5,5  mp – nr. 7;
  • Modul suprafață 9,6 mp – nr. 28;

           Perioada de ocupare este cuprinsă între  01.05.2024 – 30.04.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

4.PIAȚA TRACTORUL

Licitația se va organiza în data de 26.04.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.04.2024, ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul , strada Olteț nr. 14  , sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  26.04.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Tractorul până la data de 25.04.2024 ora 10°°.

 

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Tractorul sunt următoarele:

-Zona 1 mesele nr. :   95, 96;

-Zona 2 mesele nr. :   68, 138, 139;

-Zona 3 mesele nr. :  127, 128, 129, 130, 131, 132, 142, 143, 144.

Perioada de ocupare este cuprinsă între  01.05.2024 – 30.04.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

5.PIAȚA MIXTĂ  BARTOLOMEU

Licitația se va organiza în data de 26.04.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.04.2024,ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr. 5  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  26.04.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Bartolomeu  până la data de 25.04.2024 ora 10°°.

            Subliniem faptul că  mesele oferite spre licitație se pot ocupa și  de agenții economici care comercializează produse industriale.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Bartolomeu  sunt următoarele:

-Zona 1 mesele  nr. : 9, 10, 15;

-Zona 2 mesele  nr. : 5, 6, 7,  11, 24, 25;

-Zona 3 mesele  nr. : 26, 36, 37, 38, 39.

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.05.2024 – 30.04.2027.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

6.PIAȚA STAR

Licitația se va organiza în data de 26.04.2024 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr .64, etaj II,  începând cu ora 11°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contra cost – 50 lei /document de la casieriile  piețelor/sediul central  ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de 17.04.2024 ,ora 13°°.

Toate documentele menționate în Documentația de atribuire în vederea participării la licitație se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star , strada Nicolae Balcescu nr. 64  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  până  cel târziu la data de  26.04.2024 ora 10°° sau la casieria pieței Star până la data de 25.04.2024 ora 10°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la licitație în piața Star sunt

următoarele:

-Hala Star   zona I mesele  nr. : 17, 18;

-Hala Star   zona 2 mesele  nr. : 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28,  29, 30, 31, 32, 33,  34, 35, 36 ;

-Platou Star zona 1 Flori  mesele  nr. : 1, 3,  4, 5, 6, 7, 8, 10, 11,  12;

-Platou Star zona 1 Agenti Economici mesele  nr. :  1, 2, 3, 4,  5, 6 , 7, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 20, 21, 22, 23, 24;

-Platou Star zona 2 Agenți Economici mesele  nr. : 13, 14, 15, 16+C, 17, 18 .

Perioada de ocupare este cuprinsă între 01.05.2024 – 30.04.2027. .

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

Caietul de sarcini și hărțile spațiilor pot fi descărcate dând click aici!