Anunț privind procedura de atribuire prin concurs de oferte a locurilor pentru comercializarea brazilor de Crăciun în data de 15.12.2023

        Anunț privind procedura de atribuire prin concurs de oferte a locurilor pentru comercializarea brazilor de Crăciun în data de 15.12.2023

 

Serviciul  Public Administrare  Piețe  Brașov în conformitate cu   H.C.L   265/2022 și H.C.L nr .428/2022 , anunță  organizarea  procedurii de atribuire prin concurs de oferte  cu plic închis  în vederea ocupării locurilor de vânzare  destinate comercializării de brazi de crăciun  în data de 15.12.2023 la sediul Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr 64, etaj II, începând cu ora 11°°.

1.PIAȚA DACIA

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 15.12.2023 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 14°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  12.12.2023, ora 13°°.

            Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Dacia, strada Prahova nr. 5,  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,   până  cel târziu la data de  15.12.2023 ora 9°° sau la casieria pieței Dacia  până la data de 14.12.2023 ora 16°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire in piața Dacia sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Dacia 1 20 8,4 168,00
2. Dacia 1 16 8,4 134,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 15.12.2023 – 24.12.2023

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu, pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul procedurii de atribuire  are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate, în functie de suprafața locului de vânzare adjudecat , respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10mp, 10 lei/zi  pentru o suprafață de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 15.12 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

2.PIAȚA TRACTORUL

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 15.12.2023 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 14°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  12.12.2023,ora 13°°.

            Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Tractorul, strada , strada Olteț nr. 14,  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,   până  cel târziu la data de  15.12.2023 ora 9°° sau la casieria pieței Tractorul  până la data de 14.12.2023 ora 16°°.

Locurile și perioadele  pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Tractorul sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Tractorul 3 10 7,6 76,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 15.12.2023 – 24.12.2023.

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 15.12 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

3.PIAȚA MIXTĂ  BARTOLOMEU

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 15.12.2023 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 14°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  12.12.2023,ora 13°°.

            Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Bartolomeu, strada Ioan Bogdan nr.  5,  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,   până  cel târziu la data de  15.12.2023 ora 9°° sau la casieria pieței Dacia  până la data de 14.12.2023 ora 16°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Bartolomeu  sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Bartolomeu 2 9 3 27,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 15.12.2023 – 24.12.2023

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 15.12 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

5.PIAȚA STAR

Procedura de atribuire prin concurs de oferte în plic se va organiza în data de 15.12.2023 la sediul  Serviciului Public Administrare Piețe Brașov,strada Nicolae Bălcescu nr. 64, etaj II,  începând cu ora 14°°.

Caietele de sarcini se achiziționează contracost – 100 lei /document de la casieriile  piețelor /sediul central ori gratuit de pe site-ul instituției www.pietepublice.ro, începând cu data de  12.12.2023,ora 13°°.

            Toate documentele menționate în Caietul de sarcini în vederea participării la procedura de atribuire se vor  depune  personal  prin poștă ori curierat la casieria Pieței Star, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,  sau sediul  Serviciului Public Administrare Piețe, strada Nicolae Bălcescu nr. 64,   până  cel târziu la data de  15.12.2023 ora 9°° sau la casieria pieței Star  până la data de 14.12.2023 ora 16°°.

Locurile și perioadele pentru care ofertanții pot participa la procedura de atribuire în piața Star sunt următoarele:

Nr. crt. Piața Nr. locuri disponibile Suprafață (m.p) Tarif /mp (lei)/ zi Tarif pornire licitație/zi
1. Star 2 18 3 54,00

 

Perioada de ocupare este cuprinsă între 15.12.2023 – 24.12.2023

În baza unui caiet de sarcini se pot oferta mai multe locuri de vânzare .

Garanție participare 100 lei/loc de vânzare.

În mod obligatoriu,pe lânga valoarea adjudetată,câștigătorul licitatiei are obligația achitării unui tarif aferent serviciilor de salubritate,in functie de suprafața locului de vânzare adjudecat ,respectiv de 5 lei/zi pentru o suprafață de 10mp, 10 lei/zi  pentru o suprafata de 20 mp și 15 lei/zi pentru o suprafață de 30mp.

Plata locurilor de vânzare se va face anticipat pentru perioada 15.12 – 24.12.2024.

Documentația va fi transmisă în plic închis , iar pe plic se va menționa  numărul locului/locurilor de vânzare ofertate, data și ora desfașurării procedurii evaluării ofertelor.

Toate documentele transmise în copie vor fi semnate  conform cu originalul”.

           Documentațiile transmise ulterior datei și orei respective NU SE IAU ÎN CONSIDERARE.

Caietul de sarcini poate fi descărcat de aici.